گاز آرگون

شما اینجا هستید » تهران گاز » جوشکاری و برشکاری » تجهیزات جوش و برش » تورچ » تورچ جوشکاری آرگون » مقایسه تورچ فلکسیبل و ثابت در گاز آرگون

سوالی که برای مشتریان پیش میاید که مقایسه تورچ فلکسیبل و ثابت در گاز آرگون در چیست. در نظر بگیرید که منظور از این موضوع گردنه تورچ تلقی میشود. در صورتی که گردنه تورچ شما حالت فنری و قابلیت خم کردن آن وجود داشته باشد که شما بتوانید در زوایای مختلف تورچ خود را تنظیم کنید و جوشکاری را آسان تر می نماید ، متحرک می گویند ولی گردنه ثابت ها قابل حرکت دادن نیستد و فقط بصورت مستقیم قابل استفاده هستند. تورچ متحرک با اصطلاح های فلکسیبل یا فلاکسیبل یاد میشود.

مقایسه تورچ فلکسیبل و ثابت در گاز آرگون

در نظر داشته باشید که تورچ های فلاکسیبل در نوع تورچ گاز آرگون قرار دارد. تورچ co2 به دلیل حرکت سیم از درون تورچ ، اینکار را برای گردنه تورچ سخت می نماید و مانع از حرکت سیم جوشکاری میشود.

فروش گردنه تورچ جوشکاری گاز آرگون

تفاوت تورچ ثابت و متحرک در خصوص قیمت ، در گذشته کمی متفاوت بود ولی امروزه به دلیل استقبال اکثریت مصرف کنندگان خیلی نزدیک به یکدیگر و در برخی برندها یکسان می باشد. با وجود خرید اپراتور ها با فلکسیبل ، تولید کننگان اقدام به تولید نوع متحرک نموده اند.

کپسول گاز در خصوص فروش تمامی محصولات به صورت ثابت و فلاکسیبل فعال می باشد . بیشترین محصول در خصوص این دو نوع تورچ در برند توان جم رعایت شده است و کاملا محصول ایرانی می باشد

یکی از شرایطی که در زمینه جوشکاری اهمیت دارد. وجود جوش قوس آرگون در زمان جوشکاری است.

تاریخ : فروردین 6, 1399 دسته بندی : تورچ جوشکاری آرگون برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۸ اردیبهشت ۹۹

تورچ آرگون چیست و بهترین آن کدام است چه قیمتی دارد

تورچ آرگون وسیله ای برای استفاده از جوشکاری با گاز ...

بیشتر بخوانید
۱۲ اسفند ۹۸

قیمت فروش تورچ گاز آرگون توان جم

کپسول گاز قیمت فروش تورچ گاز آرگون توان جم مناسب ...

بیشتر بخوانید