تورچ آرگون

شما اینجا هستید » تهران گاز » جوشکاری و برشکاری » تجهیزات جوش و برش » تورچ » تورچ جوشکاری آرگون » تورچ آرگون چیست و بهترین آن کدام است چه قیمتی دارد

تورچ آرگون وسیله ای برای استفاده از جوشکاری با گاز محافظ آرگون بهمراه دستگاه جوش است که در موجب بالا بردن کیفیت جوشکاری خواهد شد. از این نوع در زمینه جوشکاری های Dc و Ac / Dc استفاده میشود که آلومینیوم جز این دسته می باشد. تورچ آرگون از پرفروش و مصرفی ترین آن می توان به هواخنک 250 آمپر اشاره کردن که قیمت های متفاوتی بر اساس برندهای موجود در بازار داراست. محصولات ایرانی از نوع بهترین با توجه به قیمت آنان نسبت به کالاهای خارجی را دارا هستند.

تورچ آرگون چیست ؟

دستگاه های جوشکاری با توجه به نوع گازی که استفاده می کنند تا کیفیت جوش خود را بالا ببرند و آلیاژ های مختلفی را پوشش دهند ، تقسیم بندی خواهند شد.

یکی از این گازهایی که استفاده میشود آرگون می باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این گاز می توانید این مقاله را مطالعه کنید > گاز آرگون

بهترین تورچ تیگ یا همان آرگون کدام است ؟

به تصویر زیر نگاهی بیندازید ، یک نوع تورچ آرگون می باشد که قابلیت جوشکاری تیگ به صورت هواخنک می باشد و با استفاده از تنگستن کاربرد دارد. بهترین تورچ آرگون را نمی توان اشاره به یک محصول کرد، محصولات زیاد هستند و معرفی یک محصول به عنوان بهترین اشتباه است. ما در این قسمت فقط به معرفی محصولات خواهیم پرداخت.

این محصول از تولیدات ایرانی می باشد و دارای محصولات متفاوت می باشد. از پر فروش ترین آنان که مشتریان مصرف کننده خریداری می کنند. نوع تیگ 250 آمپر هواخنک می باشد. برای مشاهده کامل تر این محصول می توانید محصول تورچ آرگون توان جم را مشاهده کنید.

برند این محصول توان جم می باشد. در زمان خرید این محصول به جز تنگستن ، دارای بقیه لوازم جهت شروع کار خود را داراست و در بسته بندی نایلون و کارتن عرضه میشود.

تورچ گاز آرگون توان جم

متعلقات آن در بازار موجود می باشد و جای نگرانی نیست.

تورچ آرگون جوشکاری چه قیمت است ؟

با توجه به نوسانات قیمت موجود در بازار ، قیمت را از داخل سایت تا اطلاع ثانویه حذف شده است . قیمت تورچ آرگون با توجه به نیاز شما و انتخاب برند متفاوت است. محصولات چینی کمترین قیمت را در این محصول خواهند داشت ولی در محصولات ایرانی از قیمت و کیفیت متوسطی برخوردار هستند و می توانند انتخاب مناسبی باشند.

شما می توانید برای دریافت قیمت با ما در ارتباط باشید تا علاوه بر دریافت قیمت از مشاوره و اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات موجود مطلع شوید.

تورچ هواخنک آرگون

تورچ های آرگون اغلب از نوع هواخنک برای خنک کردن استفاده می نمایند. تورچ آرگون هواخنک در اغلب محصولات می باشد که از سیستم هوا برای خنک کردن محصول استفاده میشود.

انتخاب هواخنک برای تورچ خود بر اساس دستگاه می باشد. در صورتی که دستگاه شما از نوع معمولی می باشد که اغلب دستگاه های جوشکاری تیگ 200 و 250 آمپر از خنک کنندگی هوا استفاده خواهند کرد که در این مواقع به دلیل استفاده و فشار کم ، خرید تورچ هواخنک آرگون کفایت خواهد کرد.

تورچ های آرگون در طول های مختلف می توان یافت کرد و در صورت سفارشی خواستن می توانید درخواست خود را اعلان کنید که مبلغ سفارشی بودن به آن اضافه خواهد شد. طول کابل های موجود تورچ آرگون به شرح ذیل است.

  • 4 متری
  • 6 متری
  • 8 متری

تورچ آرگون آب خنک

در این مدل تورچ ها با استفاده از آب به خنک کنندگی خود خواهند پرداخت. تورچ آرگون آب خنک دارای دو شیلنگ رفت و برگشت است که آب در آن به جریان خواهد افتاد و باعث خنک شدگی خواهد شد.

از این محصول در مواقعی استفاده خواهد شد که در مکان سرپوشیده جوشکاری انجام میشود و امکان گردش هوای خنک بسیار کم است.

در جهت جلوگیری از آسیب دیدگی تورچ و افزایش طول عمر آن از نوع تورچ تیگ آبخنک مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

قطعات تورچ آرگون

هر ابزاری که خرید کنید بعد از استفاده ممکن است موجب خراب یا تمام شدن قطعات آن شود و باید قطعات مورد نیاز آن را خرید کنید. قطعات تورچ آرگون نیز می توانید از ما خرید کنید و از خرید کلی تورچ خودداری کنید که امری مقرون بصرفه خواهد بود.

ما در این قسمت به لیست کردن این قطعات خواهیم نمود و هر قطعه را به صفحه محصول مورد نظر در وبسایت لینک داده ایم که بتوانید با کلیک کردن به روی هر کدام ، اطلاعات آن را مشاهده نمایید.

  1. گردنه تورچ آرگون
  2. سرامیک تورچ
  3. کولت و کولت بادی
  4. دنباله تورچ
  5. سوئیچ
  6. کابل
  7. روکش
  8. نری
تاریخ : اردیبهشت 8, 1399 دسته بندی : تورچ جوشکاری آرگون برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۱۲ اسفند ۹۸

قیمت فروش تورچ گاز آرگون توان جم

کپسول گاز قیمت فروش تورچ گاز آرگون توان جم مناسب ...

بیشتر بخوانید
۶ فروردین ۹۹

مقایسه تورچ فلکسیبل و ثابت در گاز آرگون

سوالی که برای مشتریان پیش میاید که مقایسه تورچ فلکسیبل ...

بیشتر بخوانید