گردنه تورچ آرگون

شما اینجا هستید » تهران گاز » جوشکاری و برشکاری » تجهیزات جوش و برش » لوازم جوشکاری آرگون » فروش گردنه تورچ جوشکاری گاز آرگون

مجموعه کپسول گاز در جهت تکمیل جوشکاری با گاز محفاظ آرگون در فروش گردنه تورچ برای مشتریان عزیزی که به دلایل مختلف موجب خراب شدن تورچ خود شده اند، می باشیم . گردنه تورچ از قیمت مناسبی برای بازسازی دسته تورچ می باشد. شسکتن ، خراب شدن از دلایل عمده ای است که موجب تعویض این قطعه جوشکاری هوا گاز می باشد. قبلا در خصوص گاز آرگون و متعلقات هر یک از اجزا در خصوص استفاده از این گاز محافظ صحبت کرده ایم.

قطعات یکی از موارد بسیار مهم در خصوص ارائه خدمات از سوی شرکت های تولید کننده و فروشنده ها می باشد. ما آمادگی خود را در جهت تکیل فرایند خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز در خصوص خریدهای شما اعلام میداریم تا در خصوص تامین قطعات اطمینان حاصل کنید.

فروش گردنه تورچ

مبلغ کامل تورچ به مراتب بالاست و بقیه قطعات سالم می باشد و با تعویض گردنه باعث خواهید شد که دوباره اقدام به استفاده تورچ آرگون خود شوید. گردنه تورچ توان جم یکی از قطعاتی است که مشتریان بسیاری به آن نیاز دارند و مصرف بالایی به دلیل ایرانی بودن محصول و ارائه خدمات از سوی شرکت مربوطه می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر می توانید با مجموعه ما در تماس باشید و از مشاوره رایگان برخوردار شوید.

فروش گردنه تورچ جوشکاری گاز آرگون

ما علاوه بر فروش کامل محصولات در زمینه قطعات نیز فعال می باشیم تا مشتریان خود را از خدمات پس از فروش بی نیاز نماییم. در این محصول می توان نمونه ای از روکش تورچ آرگون به شمار آورد که می تواند محصولی مصرفی باشد.

تاریخ : فروردین 4, 1399 دسته بندی : لوازم جوشکاری آرگون برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۱۷ دی ۰۱

کولت بادی 2/4 تورچ ارگون

یکی از قطعات مصرفی در جوشکاری تیگ در سایز فوق ...

بیشتر بخوانید
۱۲ آذر ۹۹

کولت و کولت بادی تورچ

از دیگر محصولات زیر مجموعه تورچ می توان به کولت ...

بیشتر بخوانید
۲ فروردین ۹۹

الکترود جوشکاری آرگون ، تنگستن آرگون

کپسول گاز فروشنده الکترود جوشکاری آرگون در رنگ ها و ...

بیشتر بخوانید
۲۲ خرداد ۰۱

الکترود تنگستن 2/4 آبی

الکترود تنگستن 2/4 آبی تولید شده از تنگستن و اتریم ...

بیشتر بخوانید