لوازم جوشکاری co2

شما اینجا هستید » تهران گاز » جوشکاری و برشکاری » تجهیزات جوش و برش » لوازم جوشکاری co2 » لوازم جوشکاری co2

لوازم جوشکاری co2 جهت بهره گیری از دستگاه مورد نیاز و اتصال دو فلز با سرعت بالا و بصرفه در هزینه می باشد. در صنعت تولیدی استفاده از جوش در قطعات به صورت سری کاری ، شرایط برای بهره گیری از نوع co2 نسبت به سایر جوشکاری ها بصرفه می باشد. استفاده از قطعات با کیفیت در این نوع از فعالیت موجب بهرهمندی بهتر از نتیجه کار است. تهران گاز تمامی لوازم مورد نیاز جهت یک فعالیت در این نوع از جوش را به صورت گسترده ارائه می نماید. محصولات وارداتی و داخلی با تنوع سایز و قیمت به فروش میرسد.

لوازم جوشکاری co2

بسیاری از محصولات با توجه به نوع گاز مورد استفاده در یک دسته خاص نامگذری می گردد. استفاده از وسایل زیر شروع یک جوشکاری در نوع دی اکسید کربن را برای شما به ارمغان میاورد. از سوی دیگر در نظر بگیرید که دلیل استفاده از این نوع جوشکاری با توجه به سرعت بالا و قیمت مناسب ان است.

  • دستگاه جوش
  • تورچ
  • کابل
  • انبر اتصال
  • کپسول گاز دی اکسید کربن
  • سیم جوش
  • لوازم ایمنی
ست لوازم جوش co2

تمام لوازم اشاره گردیده دارای تنوع مدل هستند. در زمان خرید با توجه به نوع دستگاه جوش انتخاب می شوند. به صورت کلی در زمان خرید با توجه به میزان جوشکاری ، قطر و اجسام مورد هدف اقدام به خرید دستگاه جوش می نماییم.

پس خرید دستگاه با توجه به نوع خروجی اقدام به انتخاب تورچ می نماییم. سایر محصولات ارتباط مستقیم نداشته و شما قادرید انتخاب آزاد را تجربه نمایید.

چرا از جوشکاری co2 استفاده میشود ؟

با توجه به اینکه ایران یک کشور تولید کننده می باشد. در راستای جوشکاری فلزات در کارگاه های کوچک تا کارخانه های بزرگ اعم از ایران خودرو فعالیت انجام می گردد. جوشکاری به صورت سری کار یکه اجسام از یک طرح مشابه ولی تعداد زیاد برخوردار هستند. جهت اتصال آنان با سرعت بالا ، استفاده از نوع co2 بسیار کاربردی می باشد.

از سوی دیگر جوشکاری در این نوع بسیار مطمئن و ساده تر است. عدم وجود گل جوش و همچنین سرعت در اتصال را به دنبال دارد.

از سوی دیگر قیمت مناسبی را در تولیدات به وجود میاورد.

لوازم جوشکاری میگ

در نظر بگیرید که به این نوع از جوش نیز میگ مگ می گویند. مختصر هایی همچون Mig به این نوع جوشکاری اشاره دارد. در صنعت جوشکاری با استفاده از میگ با توجه به میزان آمپر شرایط متفاوت است.

نوع دیگر جوشکاری جهت تعویض الکترود موجب گذر وقت و ایجاد تاخیر در فعالیت می شود. در نوع جوشکاری میگ و با استفاده از لوازمی همچون موتور وایرفیدر در اثر فشردن شاسی تورچ جوشکاری co2 ، سیم به حرکت در میاید. این موضوع موجب می گردد که شما به راحتی تمام 15 کیلو سیم را بدون تاخیر در فعالیت به کار ببرید.

لوازم جوشکاری co2

سوالات متداول

جواب برخی از سوالات عمومی که اکثر مشتریان به دنبال آن هستند را در این قسمت مشاهده می نمایید.

قیمت ست لوازم جوشکاری co2 چند است؟

در نظر بگیرید که این موضوع با توجه به تفاوت در انتخاب میزان آمپر دستگاه متفاوت است. با دستگاه ست کامل از 18.000.000 تومان به بالا امکان پذیر است. البته با استفاده از دستگاه های چینی و آمپر کم بهمراه متعلقات با کیفیت کمتر نیز ، قادر به ارائه قیمت پایین تر هستیم.

لوازم جوشکاری co2 شامل چه ابزار هایی می شود؟

دستگاه جوش، کپسول، مانومتر، شیلنگ، کابل ، انبر اتصال، تورچ و سیم جوش

تاریخ : دی 14, 1401 دسته بندی : لوازم جوشکاری co2 برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۲۶ آبان ۰۰

سیم co2

جوشکاری با گاز دی اکسید کربن یکی از نوع های ...

بیشتر بخوانید
۱۵ آذر ۹۹

کابل قدرت تورچ co2

از قطعات در تورچ ها ی که در این قسمت ...

بیشتر بخوانید
۱۶ فروردین ۰۲

اسپری جوشکاری CO2 پروتک اتریش

اسپری جوشکاری co2 پروتک اتریش اسپری ضد جرقه و یا اسپری آنتی ...

بیشتر بخوانید
۱۲ آذر ۰۱

نازل co2

تهران گاز فروشنده نازل co2 در سایز و مدل های ...

بیشتر بخوانید