اسپری جوشکاری CO2 پروتک اتریش

شما اینجا هستید » تهران گاز » جوشکاری و برشکاری » تجهیزات جوش و برش » لوازم جوشکاری co2 » اسپری جوشکاری CO2 پروتک اتریش

اسپری جوشکاری co2 پروتک اتریش اسپری ضد جرقه و یا اسپری آنتی اسپاتر اسپری است که برای جلوگیری از پاشش ذرات ریزبر روی صفحه فلزی در حین جوشکاری استفاده می شود. یکی از بهترین اسپری Co2 در بازار اسپری co2 پروتک است که برای روان سازی مسیر سیم جوش و جلوگیری از مسدود شدن مسیرگاز Co2 استفاده می شود برند اوکی از برندهای معتبریست که تمامی محصولات خود را از باکیفیت ترین مواد اولیه تولید نموده است.

اسپری جوشکاری CO2 پروتک اتریش

بر روی فلزات سخت و حتی فلزها با ضخامت کم باید از این نوع اسپری جوشکاری co2 استفاده شود در غیر این صورت زمان جوشکاری فلز ذرات ریز بر روی فلزات پاشش می کنند و کیفیت کار را کاهش می دهد و جوشکار باید علاوه بر پاکسازی ذرات زمان و هزینه زیادی را صرف کند. به همین دلیل اسپری به نام اسپری ضد جرقه و یا اسپری جوشکاری Co2 تولید و روانه بازارشد. کاربرد ومزایای اسپری جوشکاری co2 ، برای کار جوشکاری بسیار زیاد است به همین دلیل محبوبیت خاصی بین جوشکاران دارد. 

اسپری جوشکاری CO2

مزایا استفاده اسپری جوشکاری Co2 پروتک اتریش

  • جلوگیری از جرقه زدن،و پاشش ذرات ریز بر روی قطعات
  • ماندگاری بالا
  • جلوگیری از اکسیدشدن جوش
  • مانع چسبیده،شدن مذاب های جوش بر روی سر تورچ
  • بدون روغن سیلیکون

در صنعت جوشکاری اسپری های زیادی معرفی،شده اند. که جایگاه ویژه و کاربردی دارند. اسپری جوشکاری co2 در راستای قبل از جوشکاری مورد استفاده قرار می گیرد. که منجرب راحتی کار ، جلوگیری از جرقه زدن،و پاشش ذرات جوش خواهد شد. در واقع این محصول اقدام به پاک سازی و روان سازی سطح مورد نظر خواهد نمود.

ویژگی اسپری جوشکاری co2 پروتک اتریش

اسپری co2 به ما کمک خواهد کرد که در سرعت و تمیز بودن جوش حرفه ای تر باشیم که برای اینکار نیاز به لوازم و تجهیزات مورد نیاز از جمله محصول فوق است. برندهای مختلفی در این محصول در بازار وجود دارند که به معرفی آنها خواهیم پرداخت. یکی از معروفترین اسپری های فعال در جوشکاری co2 که دارای رنگ سفید در بسته بندی خود است می توان به ok اشاره نمود. اسپری اوکی از معروف ترین محصولات در زمینه اسپری است که دلیل آن می تواند در کیفیت باشد. میزان غلظت باعث شده است در کمترین پاشش ، بهترین خروجی را داشته باشیم. این محصولات در سایز های مختلفی از حجم های قوطی برخوردار هستند. در زمان دریافت قیمت به میزان حجم آنان دقت کنید.

استفاده از اسپری جوشکاری co2 پروتک اتریش

استفاده از انواع اسپری در صنعت جهت فعالیت های مختلف انجام می گردد ولی محصول فوق مخصوص جوشکاری بوده و کاربرد خوبی برای این صنعت خواهد داشت. اسپری co2 در مارک های مختلف و چندین سایز که پیشتر توضیح داده شد به فروش خواهد رسید. ولی میزان کیفیت هر کدام نمایش پایداری برند مربوطه خواهد بود.
وجود چربی های موجود بروی مکان های مورد نیاز جوشکاری باعث خواهد شد از عدم جوش خوردن خواهد شد. در زمان تولید و دلایل مختلف چربی های زیادی روی سطوح را خواهد گرفت. عواملی وجود دارد که باعث خواهد شد بتوانیم کیفیت جوشکاری و جلوگیری از حفره را بوجود آوریم.

اسپری جوشکاری CO2 پروتک اتریش

این اسپری در زمان جوشکاری mig یا همان جوش co2 در هنگام جوشکاری برای سر توچ یا همان شعله پوش استفاده می شود. تا از چسبیدن،و انباشته شدن. ذرات ریز سیم جوش جلو گیری کند این عمل باعث می شود. تا طول عمر شعله پوش و کیفیت جوشکاری بسیار بالا رود یکی از این عوامل تمیز بودن سطح مورد نظر می باشد. برای زدودن،چربی های مورد نظر از موارد مهم می توان به محصول فوق اشاره نمود. اسپری جوشکاری در مجموعه تهران گاز در چندین مدل ارائه خواهد شد.

  • قیمت پایین
  • محصول با کیفیت
  • فروش خرده و عمده

استفاده از اسپری جوشکاری و لوازم جوشکاری CO2 با خرید محصول مطمئن و با کیفیت را از سوی ما تجربه نمایید

نکاتی در مورد اسپری جوشکاری co2 پروتک اتریش

  • این اسپری در زمان جوشکاری mig یا همان جوش co2
  • در هنگام جوشکاری برای سر توچ یا همان شعله پوش استفاده میشود
  • تا از چسبیدن و انباشته شدن،ذرات ریز سیم جوش جلو گیری کند
  • این عمل باعث میشود تا طول عمر شعله پوش و کیفیت جوشکاری بسیار بالا رود

نکات مهم و اساسی که باید راجب اسپری co2 دانست

وظیفه اساسی اسپری co2  جلو گیری از جرقه،زدن. و یا پاشیدن ذره های ریز جوشکاری و چسبیدن. به سطوح کناری استفاده،می شود و این اسپری باعث میشه بهترین عملکرد را در جوشکاری داشته باشیم. اسپری ها هم انواع مختلفی دارد. و اسپری  از بهترین انواع آن برای جوشکاری و از بهترین لوازم و ابزار های جوشکاری می باشد. اسپری ها همگی در قوطی قرار دارند اما باید به این نکته توجه کرد که سایز این قوطی ها متفاوت است

اسپری جوشکاری CO2 پروتک اتریش

مورد استفاده اسپری جوشکاری در چه مکان هایی میباشد

  • جوشکاری در حالات دستی
  • جوشکاری در حالترباتیک
  • سطح های شیشه ای
  • سطح های  پلاستیکی
  • و یک راه حل قطعی در جلوگیری از آسیب های جبران ناپذیر اسپاترها می باشد
تاریخ : فروردین 16, 1402 دسته بندی : لوازم جوشکاری co2 برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۲۰ بهمن ۰۰

اسپری co2 جوشکاری

اسپری co2 جهت جوشکاری در راستای رفع چربی قبل از ...

بیشتر بخوانید
۱۴ تیر ۰۱

پایه نازل تورچ CO2 آب خنک 501

پایه نازل تورچ CO2 آب خنک 501 یکی از تجهیزات ...

بیشتر بخوانید
۱۵ آذر ۹۹

کابل قدرت تورچ co2

از قطعات در تورچ ها ی که در این قسمت ...

بیشتر بخوانید
۲۵ بهمن ۹۸

شعله پوش تورچ co2 جوشکاری گاز co2

مجموعه کپسول گاز فروشنده متعلقات جوشکاری co2 از جمله شعله ...

بیشتر بخوانید