کابل قدرت تورچ co2

شما اینجا هستید » تهران گاز » جوشکاری و برشکاری » تجهیزات جوش و برش » لوازم جوشکاری co2 » کابل قدرت تورچ co2

از قطعات در تورچ ها ی که در این قسمت به نوع co2 اشاره کرده ایم جهت انتقال گاز و برق می توان به کابل قدرت اشاره نمود. کابل قدرت تورچ co2 یکی از محصولاتی است که در بین قطعات دارای قیمت بالا و مصرف زیاد می باشد.

کابل قدرت تورچ co2

کابل قدرت در اندازه 3 متری و 4 متری ارائه خواهند شد تا بتوان به انواع تورچ بسته شود. کابل قدرت با توجه به نوع هواخنک یا آبخنک بودن بستگی خواهد داشت که حتما در زمان خرید به این موضوع اشاره نمایید.

فروشندگان با توجه به محصولاتی که موجود دارن با اولویت هواخنک بودن اقدام به ارائه خواهند نمود. محصول معرفی شده در وبسایت ما را در صفحه تورچ co2 مشاهده نمایید. تا با کاربرد این محصول بیشتر آشنا شوید.

کابل قدرت تورچ co2

در نظر داشته باشید برای خرید قطعات از کیفیت آن مطمئن باشید. قطعات به صورت داخلی و وارداتی می باشند که از قیمت های متفاوتی برخوردار هستند.

مجموعه ما در جهت فروش قطعات جوش و برش پیشرو بوده و توانسته است قیمت مناسب را عرضه نماید. محصول معرفی شده در این بخش متعلق به جوشکاری co2 می باشد.

از کاربرد های کابل قدرت معرفی شده در این بخش که پیش تر به آن اشاره شد به این صورت می باشد که وظیفه انتقال گاز و برق از دستگاه به گردنه تورچ می باشد تا بتوان اقدام به جوشکاری نمود.

ما در وبسایت خود تمامی قطعات در نوع های جوشکاری مختلف را ارائه کرده ایم که می توانید مشاهده کنید ، از جمله می توان به دنبال تورچ آرگون اشاره نمود.

تاریخ : آذر 15, 1399 دسته بندی : لوازم جوشکاری co2 برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۲۰ بهمن ۰۰

اسپری co2 جوشکاری

اسپری co2 جهت جوشکاری در راستای رفع چربی قبل از ...

بیشتر بخوانید
۱۴ دی ۰۱

لوازم جوشکاری co2

لوازم جوشکاری co2 جهت بهره گیری از دستگاه مورد نیاز ...

بیشتر بخوانید
۱۲ آذر ۰۱

نازل co2

تهران گاز فروشنده نازل co2 در سایز و مدل های ...

بیشتر بخوانید
۱۴ تیر ۰۱

پایه نازل تورچ CO2 آب خنک 501

پایه نازل تورچ CO2 آب خنک 501 یکی از تجهیزات ...

بیشتر بخوانید