گاز استیلن

شما اینجا هستید » تهران گاز » جوشکاری و برشکاری » تجهیزات جوش و برش » شیلنگ » شیلنگ تک سایز 10 گاز استیلن

شیلنگ تک سایز 10 گاز استیلن مناسب در جوشکاری و استفاده در سایر گازها می باشد. محصول فوق ساخت چین ، ایران ، کره ، مالزی و آلمانی می باشد. شیلنگ تک گاز معمولا در استفاده از کپسول گاز در زمان اتصال به اجاق و گرمکن ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

شیلنگ تک گاز

انواع شیلنگ ها در صورتی که بیش از زمان مورد استفاده در انبار باقی بمانند، موجب پوسیدگی خواهند شد. در زمان خرید در نظر بگیرید که محصول سالم و با کیفیت دریافت نمایدد. شیلنگ تک استیلن علاوه بر موارد موق در زمینه جوشکاری توسط این گاز استفاده میشود.

شیلنگ تک ها در ساخت آنان از نوع های مختلفی برخوردار هستتند . این تنوع موجب انعطاف پذیر شدن برخی از آنان شده است. وجود نخ درون شلنگ حائز تفاوت است.

شلنگ تک گاز استیلن نسبت به دیگری از قطر بزرگتری برای وصل شدن به رگلاتور گاز و همچنین سرپیک ها استفاده میشود. شیلنگ تک 10 معمولا از رنگ قرمز برخوردار می باشد تا در استفاده صفحیح برخوردار گردد. جهت خرید شلنگ گاز می توانید با ما در ارتباط باشید.

شیلنگ تک سایز 10 گاز استیلن

همچنین موارد متعددی که نیاز به توجه و دقت بیشتر از سوی خریدار و ارائه محصول مناسب و مشاوره از سوی فروشنده مورد نیاز است

شیلنگ تک گاز مورد نیاز و مرتبط زیاد هستند که تنوع محصولات فوق در سایت جهت معرفی و فروش ارائه شده است، می توانید از بخش محصولات اقدام به مشاهده آنان کنید.

شیلنگ گاز

شلنگ ها بر اساس استفاده دارای سایز و رنگ خاصی می باشند. شیلنگ گاز دارای قطر بزرگتر است که سایز 10 می باشد و همیشه به رنگ قرمز است. این موضوع رنگ باعث شده است که شلنگ مشخص بوده و از اتصال اشتباه جلوگیری شود.

شیلنگ گاز تک در حلقه های 100 متری وارد کشور میشود که ساخت کشورهای چین ، ترکیه و مالزی می تواند باشد.

از محصول فوق جهت استفاده از گرمکن ایزوگام که در صنعت ساختمان استفاده زیادی میشود. جهت اتصال گرمکن به کپسول گاز انجام خواهد شد.

از دیگر مصارف شلنگ گاز تک می توان به خانگی اشاره کرد که در اجاق گاز ، بخاری و سایر وسایل مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در صورتی که شما برای باد نیاز دارید از صفحه شیلنگ تک استفاده نمایید.

00/10/08

قیمت خرید شیلنگ گاز

خرید شیلنگ گاز همواره از قیمت های متفاوتی به دلیل وجود برندهای مختلف حکایت دارد. قیمت شیلنگ گاز در مجموعه تهران گاز به تعدادی محدود اشاره دارد. دلیل این موضوع انتخاب شلنگ با کیفیت از سوی این مجموعه و عدم فروش محصولات بی کیفیت است.

از سوی دیگر مشتریان در زمان خرید ، اطلاعات کافی در خصوص ساختار شیلنگ را ندارند. محصول فوق که از سایز 10 برخوردار می باشد. در راستای استفاده از گاز بهره گرفته میشود.

ما در مجموعه تهران گاز بر این تلاش هستیم که محصولات با کیفیت را به مشتریان خود ارائه دهیم. تفاوت در برخی از شیلنگ ها همانند زیر است.

  • تولید از لاستیک
  • وجود نخ در برخی از محصولات
  • میزان تاشوندگی که در سرما و گرما واکنش نشان میدهد.
  • برخی از محصولات در تغییر هوا ترک و از بین میروند.

خرید شیلنگ گاز با توجه به شناخت تفاوت های برای همه مشتریان سخت می باشد. اطمینان به ما ، در این راستا کمک شایانی در خرید سریع محصول می نماید. این مجموعه با توجه به فعالیت و موقعیت مکانی شما ، اقدام به پیشنهاد محصول مورد نیاز شما می نماید.

هر شلنگ گاز از کره ای ، مالزی یا چینی با توجه آب و هوایی ایران قابل استفاده در شهرهای مختلف می باشد. این موضوع را از ما جویا شوید.

تاریخ : فروردین 16, 1399 دسته بندی : شیلنگ برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۱۷ اسفند ۹۹

شیلنگ تک اس تی آ

شرکت وارد کننده اس تی آ در زمینه هوابرش اقدام ...

بیشتر بخوانید
۲۵ اسفند ۰۰

شیلنگ کره 100 متری و متراژ کمتر

شیلنگ کره ای در رول های 100 متری از کشور ...

بیشتر بخوانید
۲۱ اسفند ۹۸

شیلنگ باد یا هوا گاز اکسیژن

شلنگ باد یا هوا در سایز 8 و ساخت چین ...

بیشتر بخوانید
۹ آبان ۰۱

شیلنگ دوقلو مالزی

شلنگ دوقلو مالزی یکی از محصولات با کیفیت و مورد ...

بیشتر بخوانید