شیلنگ کره 100 متری و متراژ کمتر

شما اینجا هستید » تهران گاز » جوشکاری و برشکاری » تجهیزات جوش و برش » شیلنگ » شیلنگ کره 100 متری و متراژ کمتر

شیلنگ کره ای در رول های 100 متری از کشور کره وارد ایران می گردد. این محصول در سه نوع تک هوا ، تک گاز و دوقلو به فروش میرسد. قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول از ویژگی های انتخاب گردیده از سوی مشتریان می باشد. این محصول دارای کیفیت و قیمتی ما بین شیلنگ چینی و مالزی می باشد. توجه به اینکه شلنگ کره خود در چند نوع با برندهای مختلف وارد که در زمان خرید نیاز به جمع آوری اطلاعات هستید.

شیلنگ کره

خرید شلنگ کره از مجموعه تهران گاز این امکان را برای شما دارد که قیمت مناسب را بدون واسطه دریافت نمایید. از سوی دیگر به دلیل وجود کارشناسان آشنا به این حوزه ، با توجه به شهر مورد نیاز جهت استفاده ، اقدام به پیشنهاد محصول با توجه به نوع های موجود از اجناس کره ای می نماییم.

با سه مدل زیر آشنا شوید.

واردات شیلنگ کره ای توسط چندین فرد یا مجموعه به ایران انجام می گیرد. هر کدام با برند مختلف صورت می پذیرد که توجه به یک نکته در قیمت بسیار مهم است.

در زمان خرید به مشخصاتی که روی شیلنگ در هر یک متر درج گردیده ، دقت نمایید. برخی از آنان به صورت حک و برخی دیگر به صورت چاپی که رنگ مشکی دارند. نوع حک شده از نظر کیفیت بهتر و دارای قیمت بالاتری می باشد.

شیلنگ دوقلو کره ای

شیلنگ کره ای اصل

اینکه محصول در حال خریداری از نوع کره ای است یا خیر به صورت کلی از چندین راه قابل انجام است.

  • روی محصول Made in Korea درج گردیده. البته این موضوع ممکن است به غلط انجام گردد ولی به دلیل محدود بودن برند و اشخاص وارد کننده ، امکانش کم است.
  • خرید از فروشگاه معتبر : زمانیکه شما از مجموعه تهران گاز خرید می نمایید. از این موضوع اطمینان دارید که محصول تحویل گرفته با فاکتور همخوانی دارد و در آینده قابل پیگیری است.
  • استفاده پس از خرید : محصولات کره ای نسبت به چینی بعد از مدت کوتاهی استفاده ، خود را نشان میدهند. به گونه ای که در نوع های بی کیفیت چینی با خشکی ، پارگی روبرو هستید.

به صورت کلی خرید از یک فروشگاه معتبر همواره گزینه بهتری در خصوص خرید شیلنگ کره اصل را برای شما به دنبال دارد.

قیمت شلنگ ساخت کره

کشور کره یکی از کشور هایی است که صادرات به ایران را انجام میدهد. محصولاتی که از لوازم خانگی تا صنعتی را تولید و با کیفیت خوب به مشتریان عرضه می نماید. از این رو در صنعت هواگاز اقدام به ارائه محصول فوق در کنار بسیاری دیگر از محصولات صنعتی هستیم.

تهران گاز در کنار واردات خود ، عرضه مستقیم محصولات سایر وارد کنندگان را انجام میدهد. یکی از محصولاتی که اخیرا جایگاه خوبی در بین مشتریان پیدا کرده است. محصول شیلنگ دوقلو فیل نشان با قیمت و کیفیت قابل قبولی که قادریم در متراژهای مختلف به مشتریان عرضه نماییم.

تاریخ : اسفند 25, 1400 دسته بندی : شیلنگ برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۲۱ اسفند ۹۸

شیلنگ باد یا هوا گاز اکسیژن

شلنگ باد یا هوا در سایز 8 و ساخت چین ...

بیشتر بخوانید
۱۸ آذر ۹۹

شیلنگ دوقلو

شلنگ دوقلو در جوشکاری و برشکاری هوا برش استفاده میشود. ...

بیشتر بخوانید
۱۷ اسفند ۹۹

شیلنگ تک اس تی آ

شرکت وارد کننده اس تی آ در زمینه هوابرش اقدام ...

بیشتر بخوانید
۱۵ شهریور ۰۱

شلنگ هوا

شلنگ هوا در راستای انتقال باد یا هوا به ابزار ...

بیشتر بخوانید