شیلنگ باد یا هوا گاز اکسیژن

شما اینجا هستید » تهران گاز » جوشکاری و برشکاری » تجهیزات جوش و برش » شیلنگ » شیلنگ باد یا هوا گاز اکسیژن

شلنگ باد یا هوا در سایز 8 و ساخت چین ، کره و مالزی موجود است. شیلنگ باد تک جهت استفاده در صنعت و خانگی انجام خواهد شد. قیمت این محصول بسیار مناسب بوده و در حلقه های 100 متری و کمتر موجود است.

شما در این مطلب میخوانید.

شیلنگ باد

بر اساس میزان کار و فعالیتی که دارید می توانید یک شیلنگ باد مناسب و قیمت مناسب تهییه نمایید. در زمان های مختلف بر اساس میزان دمای محیط کار و همچنین نرم یا خشک بودن شیلنگ باعث تغییر انتخاب هر خریدار میشود. ما آمادگی مشاوره در خصوص انتخاب شیلنگ مورد نظر را دارد. می توانید ارتباط با ما را در جهت الگوی درست خرید استفاده نمایید.

کپسول گاز فروشنده شیلنگ باد تک سایز 8 برای هوا یا گاز اکسیژن می باشد ، شلنگ ها ساخت ترک ، ایران ، چین ، مالزی ، کره و آلمان می باشد. شیلنگ باد آبی از یک شلنگ استفاده شده است. سایز 8 اینچ مختص این نوع و کاربرد هوا می باشد که در موارد مختلف از جمله انتقال باد کمپرسور به دستگاه هایی همچون بکس بادی استفاده می شود. در صنعت ماشین در تعمیرگاه ها و کارخانه های تولیدی استفاده مکرری خواهد شد. نرم بودن شیلنگ از اهمیت بالایی برخوردرار می باشد.

شیلنگ باد و گاز تک

شیلنگ تک

شیلنگ ها بر اساس نوع استفاده به دو نوع تک و شیلنگ دوقلو تقسیم خواهند شد. شیلنگ تک در دو مدل موجود است که در این قسمت به معرفی نوع هوا پرداختیم.

شیلنگ هوا

از این محصول در جهت باد مورد استفاده قرار خواهد گرفت ، حال می توانید در محیط های مختلف از جمله خودرو ، خانگی و صنعت مورد استفاده قرار بگیرد. شیلنگ تک هوا را در خودرو های سنگین جهت وصل کردن و باد زدن مورد استفاده قرار میگیرد.

در تعمیرگاه ها با اتصال به کمپرسور و تفنگی بادی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

علاوه بر فروش شیلنگ تک هوا در زمینه سایر شینگ ها از جمله شیلنگ دو قلو جوش و برش با برندهای معتبری ساخت کره و مالزی و آلمان می باشد. ما علاوه بر اکسیژن در فروش شلنگ گاز تک نیز با نمره 10 فعالیت داریم که در جهت انتقال گاز از کپسول گاز استفاده میوشد.

1400/03/10

شیلنگ اکسیژن

همانطور که بالا با محصول شیلنگ تک آشنا شدید ، باید بدانید که این تک ها به دو نوع اکسیژن و گاز تقسیم خواهند شد که دارای سایز مختلف می باشد. شیلنگ اکسیژن همواره به رنگ آبی و در برخی موارد به رنگ سبز می باشد. سایز این محصول 8 می باشد و قطر کمتری نسبت به شیلنگ گاز خواهد داشت.

از این محصول در دو قسمت مورد استفاده قرار خواهد گرفت، اول در استفاده از کمپرسور که جهت انتقال باد به سر تفنگی یا موارد دیگر می تواند کاربرد داشته باشد. در قیمت دوم برای کپسول های که با هوا شارژ شده اند.

قیمت شیلنگ کپسول اکسیژن با توجه به نوع و کیفیت ساخته شده می تواند دارای تنوع بسیاری باشد. محصولاتی که ساخت چین بوده تا کره ، آلمان و مالزی را پوشش داده است.

این محصول از نوع نخی ، پلاستیکی و لاستیکی می باشد که هر کدام با توجه به شرایط آب و هوایی دارای کیفیت مختلف می باشد.

تاریخ : اسفند 21, 1398 دسته بندی : شیلنگ برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۹ آبان ۰۱

شیلنگ دوقلو مالزی

شلنگ دوقلو مالزی یکی از محصولات با کیفیت و مورد ...

بیشتر بخوانید
۱۵ شهریور ۰۱

شلنگ هوا

شلنگ هوا در راستای انتقال باد یا هوا به ابزار ...

بیشتر بخوانید
۱۷ اسفند ۹۹

شیلنگ تک اس تی آ

شرکت وارد کننده اس تی آ در زمینه هوابرش اقدام ...

بیشتر بخوانید
۲۸ مهر ۰۰

شیلنگ دوقلو فیل نشان کره ای

تهران گاز در راستای فروش محصولات شلنگ جوشکاری و برشکاری ...

بیشتر بخوانید