کپسول آرگون

شما اینجا هستید » تهران گاز » جوشکاری و برشکاری » گاز » گاز آرگون » شارژ سیلندر آرگون

جهت پر کردن سیلندر حاوی گاز Ar می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید. شارژ سیلندر آرگون در سایز های مختلف به صورت نامحدود انجام می گردد.

شما در این مطلب میخوانید.

شارژ سیلندر آرگون

آرگون بیشتر در حالت گاز طبیعی مورد استفاده قرار می گیرد.به طور گسترده ای در صنایع روشنایی برای پر کردن لامپ ها; و با ترکیبی از گازهای نادر دیگر برای پر کردن لامپ های ویژه و لوله ها; برای جلوه های رنگی خاص استفاده می شود.

درباره این گاز بیشتر بخوانید : گاز آرگون

صنعت جوشکاری با استفاده از آرگون; به عنوان یک گاز محافظ برای حفاظت از فلز از اکسیداسیون در طی جوشکاری استفاده می شود. آرگون به طور گسترده ای در فرآیند تولید نیمه هادی ها به عنوان گاز خالص مورد استفاده قرار می گیرد.

شارژ آرگون

جهت شارژ کردن کسپول های Argon خود می توانید با ما در ارتباط باشید تا بعد از بررسی های لازم جهت ارسال وسیله نقلیه و پر کردن اقدامات لازم انجام گردد.

گاز آرگون

استفاده از گاز آرگون برای کاربردهای پزشکی عصبی، تلاش اخیر است که تا کنون به معاینه بالینی گسترش نیافته است.با این حال، دیوید و همکارانش بررسی اثرات آرگون را در ترکیب با فعال کننده پلاسمینوژن بافت (tPA)ارائه دادند که می تواند به عنوان شاخصی برای علاقه به کاربرد بالینی آن مورد توجه قرار گیرد.در موارد سکته مغزی ایسکمیک حاد، روش فعلی و تنها تاییدیه بالینی درمان، استفاده از tPA است.در سطوح زیر 50٪ گاز آرگون (25٪ اکسیژن و نیتروژن باقی مانده برای تکمیل مخلوط)آرگون باعث کاهش کارایی کاتالیزوری و ترومبولیتیک tPA شد.اما آنها را در سطوح بالای 50٪ آرگون افزایش داد.این نتایج به نظر می رسد که ترویج می دهد که گاز آرگون می تواند; کارایی تفاضل تسهیلات را بالا ببرد و همچنین حمایت از استفاده در معاینه بالینی را افزایش دهد.

99/10/15

کپسول آرگون

تهران گاز وارد کننده و فروشنده سیلندر فوق در سایز های مختلف می باشد. کپسول آرگون با توجه به استفاده در صنعت جوشکاری از سایز بزرگ مورد استفاده بیشتری قرار خواهد گرفت.

ما توانسته ایم در این راستا محصولات تولیدات داخل ایران و همچنین محصولات وارداتی چینی را با توجه به درخواست مشتری ارائه نماییم. کپسول آرگون در رنگ آبی و مشکی ارائه میشود.

البته در نظر داشته باشید که این محصول علاوه بر صنعتی قادر به شارز شدن بر اساس گرید مورد نظر آزمایشگاه نیز می باشد. این محصول اغلت در کپسول 40 لیتری توسط مشتریان مورد درخواست قرار خواهد گرفت.

تاریخ : اردیبهشت 24, 1399 دسته بندی : گاز آرگون برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۱۶ اردیبهشت ۹۹

کپسول آرگون صنعتی

ما در زمینه فروش گازها در حال فعالیت می باشیم ...

بیشتر بخوانید
۲۴ بهمن ۰۱

آرگون مایع

آرگون مایع جزو گازهای نجیب دسته بندی می شود، گازهای ...

بیشتر بخوانید
۲۲ خرداد ۹۹

جوش قوس آرگون

در هر صنعتی از مدرن عصر فولاد ، وجود تکنولوژی ...

بیشتر بخوانید
۱۹ خرداد ۹۸

گاز آرگون

گاز آرگون عنصر گاز نجیب است که توانایی های مواد ...

بیشتر بخوانید