سیلندر 40 لیتری | کپسول 40 لیتری

شما اینجا هستید » تهران گاز » جوشکاری و برشکاری » تجهیزات جوش و برش » کپسول یا سیلندر » کپسول 40 لیتری » سیلندر 40 لیتری | کپسول 40 لیتری

سیلندر 40 لیتری یا کپسول گاز 40 لیتری حاوی مخزن فولادی جهت حمل و نقل و استفاده از گازهای صنعتی ، پزشکی و آزمایشگاهی می باشد. سیلندر 40 لیتری نام این محصول بهمراه میزان گاز ذخیره شده در آن است. شما مشتری عزیز بر اساس میزان مصرف خود می توانید مخازن کوچک تا بزرگ را انتخاب کنید.

کپسول گاز یا سیلندر گاز به مخزنی گفته میشود که جهت نگهداری و جابجایی گازهای مورد نظر استفاده میشود. سیلندر گاز بر اساس نوع محتوای گاز موجود در سیلندر متفاوت می باشد. سایز سیلندر گاز در مصارف گازهای عمومی بصورت: 2،5،10،20،40،50 لیتری میباشد. گاز استیلن بصورت 6 و 12 پوندی به فروش میرسد. کپسول گاز که در گاز پروپان و متان به صورت 12 و 24 کیلویی عرضه میشود.

سیلندر های گاز هر کدام بر اساس نوع گاز خود دارای رنگ متفاوتی هستند.که در این قسمت به تشریح هریک خواهیم پرداخت. جهت مشاهده اطلاعات بیشتر در این زمینه بهمراه رنگ سیلندر هر گاز به مطلب سیلندر گاز ، کپسول گاز مراجعه نمایید.

علائم سیلندر 40 لیتری

بروی هر سیلندر اطلاعاتی اعم از سال ساخت و سایر موارد درج شده است. در نظر داشته باشید وجود این اطلاعات بسیار مهم بوده و از بین بردن آنها کاری بسیار اشتباه و خطرناک می باشد.

از دست کاری کردن اجزا کپسول جدا خودداری نمایید.

وجود شیر معمولی یا سوپاپ دار بودن آن با تشخیص کارخانه انجام خواهد گرفت.

سیلندر 40 لیتری به دلیل پر مصرف بودن، فروش رایج تری نسبت به سایر سایز ها دارد.

وارد کننده سیلندر 40 لیتری

در نظر داشته باشید درصورتی که قصد خرید تعداد زیادی کپسول را دارید، اطمینان از وارد کننده کپسول را داشته باشید. به دلیل واردات آسان و گاها دروغ هایی مبنی بر وارد کننده کپسول در زمان فروش آن به چشم می خورد. در فقط کافیست در زمان خرید به نکات کپسول توجه فرمایید.

کپسول گاز

همانطور که در مطلب سیلندر گاز برای شما تشریح نمودیم، کپسول گاز 40 لیتری قابل استفاده در گازهای متفاوت می باشد. به دلیل رعایت نکات ایمنی در شیر کپسول گاز و سایر موارد، اجزا قابل تغییر می باشند.

ماده خام کپسول گاز

سیلندرها از لوله های استیل بدون درز از فولاد با کیفیت عالی ساخته شده اند که از طریق آزمایشات و کنترل های لازم که دارای خواص متالورژیکی لازم از گریدهای مختلف (مانند منگنز فولاد ، کروم – مولی استیل) هستند مورد آزمایش قرار می گیرند.

فرایند ساخت

سیلندرهای فولادی بدون درز با بستن تشکیل کف و گردن روی دستگاه چرخش داغ CNC تولید می شوند.

در هر مرحله از تولید و کنترل از آزمایشات داخلی برای اطمینان از یک محصول با کیفیت با قطر استوانه با قطر 76 تا 406 میلی متر ساخته می شوند.

لوازم جانبی از قبیل رفع سوپاپ ، حلقه گردن; درپوش و نگهبان بر حسب نیاز مشتری بر روی سیلندرها تعبیه شده است.

سیلندر 40 لیتری ساخت ایران

خوشبختانه مفتخریم به اطلاع برسانیم که تولید کننده ایرانی توانسته است; کپسول ها را با کیفیت برتر ،وزن سبکتر و قیمت مناسبتر در ایران عزیزمان تولید و در اختیار شما قراردهند.

ما را در فیسبوک مطالب سیلندر گاز دنبال کنید.

استفاده کپسول 40 لیتری (کاربرد)

  1. کپسول 40 لیتری در صنعت جوشکاری هوا گاز
  2. بیمارستان ها جهت استفاده تنفس برای بیماران
  3. استفاده در دستگاه جوشکاری آرگون و co2
  4. گاز تنفسی غواصان

اندازه سیلندر گاز بر اساس قد انسان

اندازه سیلندر با قد انسان

99/10/15

کپسول 40 لیتری

تهران گاز فروشنده محصولات ایرانی و واردکننده محصولات چینی در زمینه این محصول می باشد. کپسول 40 لیتری در ساخت ایران و چین از نظر وزن و قد متفاوت می باشند. محصولات ایران از قد کوتاه تری برخوردار هستند.

کپسول 40 لیتری یکی از محصولاتی است که در مصرف عموم و درخواست زیادی دارد. همانطور که در تصویر راهنمای بالا قرار داده ایم ، ارتفاع این محصول می تواند تا نزدیک به گردن یک شخص که مشغول به فعالیت در این شغل است ، باشد.

جابجایی این محصول به صورت انفرادی قابل انجام نیست و باید از تجهیزات از جمله چرخ حمل استفاده گردد. یکی از مصارف زیاد این محصول در خصوص هوابرش می باشد که می توانید محصول را در صفحه کپسول اکسیژن ۴۰ لیتری مشاهده نمایید.

تاریخ : شهریور 18, 1398 دسته بندی : کپسول 40 لیتری برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۲ مرداد ۰۲

سیلندر اکسیژن

تهران گاز در راستای فروش محصولات به صورت تخصصی و ...

بیشتر بخوانید
۱۴ بهمن ۰۲

کپسول 40 لیتری co2

در راستای فروش مخازن با گاز co2 جه مصارف مختلف ...

بیشتر بخوانید
۷ بهمن ۹۸

کپسول استیلن نو و دست دوم 6 و 12 پوندی

کپسول استیلن در دو سایز 6 و 12 پوندی عرضه ...

بیشتر بخوانید
۲۳ اسفند ۰۲

کپسول 40 لیتری هلیوم

در راستای فروش مخازن با گاز هلیوم مصارف مختلف ، ...

بیشتر بخوانید