کپسول 40 لیتری اکسیژن ، گاز O2

شما اینجا هستید » تهران گاز » جوشکاری و برشکاری » گاز » گاز اکسیژن » کپسول 40 لیتری اکسیژن ، گاز O2

کپسول 40 لیتری اکسیژن ساخت ایران توسط ما جهت فروش و شارژ مجدد انجام میگیرد. کپسول اکسیژن 40 لیتری به منظور سیلندر به حجم 40 لیتری و حاوی گاز اکسیژن o2 می باشد. سیلندر فوق به دلیل حجم بالا در صنعت از استفبال بالایی برخورد است.

کپسول 40 لیتری گاز اکسیژن

سیلندر اکسیژن 40 لیتری ساخت کشور ایران و چین در بازار موجود می باشد. سیلندر گاز اکسیژن دارای رنگ آبی بوده که درون بازار بیشتر مشکی می باشد. جنس فولاد و شیر استاندارد معمولی دارد.

این کپسول ها دارای تاریخ ، شرکت سازنده می باشند که بعد از گذشت تاریخ مندرج در آن از شارژ شدن خودداری کنید.

گاز o2 دارای خطرات و استفاده های فراوانی می باشد که پیشتر در مطلب گازها به آن پرداخته ایم.

موارد استفاده سیلندر 40 لیتری اکسیژن در صنعت ، بیمارستانی می باشد.

شارژ این کپسول به دلیل ارزانی گاز اکسیژن از ارزان ترین شارژ های موجود مابین شارژ سیلندر های موجود بوده. مصرف بالای این گاز موجب گردیده که تقریبا تمامی کارخانه های شارژ این کار را انجام دهند.

کپسول 40 لیتری اکسیژن

کمپرسور شارژ اکسیژن

جهت شارژ کپسول های اکسیژن می توان از کمپرسور های شارژ کننده استفاده نمود. این مختصر توضیحی در این مورد بود.

در صورتی که تمایل به انجام شارژ دارید حتما از اطلاعات تکمیل تری بهره ببرید . کپسول ها دارای خطراتی هستند.

رصورت رعایت نکردن، گاها منجرب خطرات انفجار می شود.

99/07/18

کپسول اکسیژن

مجموعه ما در زمینه فروش محصولات مخازن فعالیت دارد که در برخی از محصولات تولید کننده و در برخی دیگر وارد کننده می توانیم فعالیت نماییم. کپسول اکسیژن یکی از محصولاتی است که در کشور مورد استفاده زیادی قرار خواهد گرفت.

دلیل استفاده از کپسول اکسیژن در میزان زیاد به دلیل پزشکی و صنعتی بودن گاز اکسیژن می باشد. از این گاز در جهت تنفس بیماران در قسمت پزشکی و در صنعت جهت جوشکاری هواگاز مورد استفاده قرار می گیرد.

گاز اکسیژن

فروش کپسول اکسیژن در سایز های مختلف انجام می گردد که در این بخش به معرفی کپسول 40 لیتری اکسیژن پرداخته ایم . در خصوص پزشکی در صورت تمایل می توانید کپسول اکسیژن پزشکی را مشاهده کنید.

کپسول اکسیژن در سایز های کوچکتر از نوع فولادی به رنگ سفید هستند و در سایز های بزرگتر از دو رنگ سفید یا مشکی استفاده میشود که اغلب سیلندر های موجود در بازار به رنگ مشکی می باشند .

00/10/01

کپسول 40 لیتری

در این خصوص سوال برای اکثر افراد رخ میدهد که چرا 40 لیتری؟ قابل پاسخگویست که اکثر مکان هایی که در راستای استفاده اکسیژن فعالیت دارند. نیاز به وجود حجم زیاد می باشند. از این رو استفاده از سایز 40 لیتری نیاز به شارژ دیرتر است.

سایز های کوچکتر نیز وجود دارد که هر کدام با توجه به سایز مخزن از میزان گاز مشخصی برخوردار هستند. سایز 40 لیتری از جابجایی راحت تر و همچنین وجود این سایز در تمام کارخانه شارژ گاز امکان پذیر است.

کپسول 40 لیتری از ساخت ایران که در کشور عزیزمان تولید می گردد. و ساخت چین که واردات توسط مجموعه تهران گاز انجام می گردد. قیمت خرید کپسول 40 لیتری را به صورت مستقیم و با حذف واسطه از این مجموعه دریافت نمایید.

  • جنس : فولادی
  • کلاهک : دارد
  • شیر : دارد
  • جنس شیر : برنجی
  • رنگ : مشکی و آبی
  • گاز : اکسیژن (در صورت نیاز)
  • ساخت : ایرانی و چینی
  • وضعیت : نو

اغلب استفاده از کپسول های 40 لیتری مربوط به گاز اکسیژن است. از کپسول اکسیژن برای تنفسی در پزشکی و از جوشکاری در صنعت بهره می گیرند.

مجموعه تهران گاز در زمینه مخازن کپسول ، تامین کننده تمامی ابزار های مورد نیاز می باشد. یکی از قطعاتی که برای مشتریان نیاز می گردد، محصول فلکه شیر کپسول که در اثر ضربه دچار حادثه و نیاز به تعویض دارد.

کپسول 40 لیتری اکسیژن به صورت در تاریخ بروز و در صورت نیاز مشتری در تاریخ های کمتر نیز به فروش میرسد. امکان انتخاب کشور سازنده را در این مجموعه دارید یا اینکه به صورت پر یا خالی مخزن را دریافت نمایید.

برخی از مشتریان از کپسول 40 لیتری بجز اکسیژن در گازهای دیگر استفاده می نمایند.

  • آرگون
  • CO2
  • هلیوم

در این راستا مشاهده محصول کپسول اکسیژن 40 لیتری چینی خالی از لطف نیست. بسیاری از مشتریان با وجود محصول ایرانی ، همچنان در نوع چینی استفاده می نمایند.

تاریخ : آبان 8, 1398 دسته بندی : گاز اکسیژن برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۲۲ دی ۰۰

گاز میکس تنفسی | هلیوکس

تهران گاز با توجه به فعالیت تخصصی و در زمینه ...

بیشتر بخوانید
۱۸ فروردین ۹۹

فروش گاز اکسیژن تنفسی

مجموعه کپسول گاز با توجه به نیاز و مصرف بالا ...

بیشتر بخوانید
۱۵ اردیبهشت ۹۹

شارژ کپسول اکسیژن 10 لیتری و 40 لیتری

یکی از گازهای پر مصرف که در صنعت و پزشکی ...

بیشتر بخوانید
۲۳ اردیبهشت ۹۹

بیشترین فروش کپسول هوا

برای استفاده از هوا یا اکسیژن در جوشکاری و بیمارستانی ...

بیشتر بخوانید