کپسول اکسیژن 40 لیتری چینی

شما اینجا هستید » تهران گاز » جوشکاری و برشکاری » تجهیزات جوش و برش » کپسول یا سیلندر » کپسول 40 لیتری » کپسول اکسیژن 40 لیتری چینی

با وجود محصولات ایرانی ، همچنان محصولات چینی وجود دارد. کپسول اکسیژن 40 لیتری چینی یکی از مواردیست که برخی از مشتریان به نسبت محصول ایرانی انتخاب می نمایند. فروش مستقیم و بدون واسطه در این سایز توسط تهران گاز انجام می گردد. استفاده از سایز 40 لیتری در بیمارستانی و صنعتی استفاده می گردد.

کپسول اکسیژن 40 لیتری چینی

کپسول اکسیژن 40 لیتری چینی

محصول فوق در رنگ آبی ، سفید و مشکی ساخت کشور چین می باشد. بهمراه کلاهک و تاریخ روز وارد کشور می گردد. خرید این محصول جهت استفاده های صنعتی و پزشکی توسط مشتریان صورت می پذیرد.

در گذشته تولید کپسول درون ایران انجام نمی گردید. این موضوع دلیلی بر وجود محصول چینی درون کشور می باشد. ولی همواره واردات انجام و در حال فروش به مشتریان هستیم.

  • خرید و فروش انبوه و تک انجام می گردد.
  • محصول سالم و به همراه کلاهک است.
  • تاریخ معتبر کپسول به روی آن درج گردیده است.
  • دارای سایز بندی مختلف کپسول هستیم.

جنس کپسول اکسیژن 40 لیتری چینی از نوع فولادی می باشد. البته سایر جنس ها همانند آلومینیوم نیز موجود می باشد. ولی نوع فولادی از قیمت پایین تری نسبت به سایر موارد برخوردار است.

تهران گاز از دیر باز در صنعت هوا برش و بخصوص کپسول وارد کننده می باشد. این امر موجب گردیده مشتریان بسیاری از این فروشگاه خرید نمایند.

قیمت کپسول اکسیژن 40 لیتری چینی

جهت خرید محصولات با قیمت ویژه ، قادرید با ما در ارتباط باشید. مجموعه تهران گاز دارای فروشنده های متخصص در زمینه جوش و برش می باشد. قیمت سیلندر اکسیژن 40 لیتری چینی زمانی برای شما مناسب می باشد که انتخاب صحیح را کسب نمایید.

همواره مجموعه تهران گاز به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می نماید. اینگونه قادریم در کنار یک سیلندر ، از سایر محصولات برای شما رونمایی نماییم.

اینگونه خریدی آسان را کسب می نمایید.

در کنار محصول فوق ، انواع شیر کپسول نیز در حال عرضه می باشد. اینگونه مشتریان خود را در خصوص شیر نیز بی نیاز می نماییم.

کپسول اکسیژن 40 لیتری چینی بخریم یا ایرانی ؟

در راستای استفاده ، هر دو محصول خوب می باشد. به مراتب محصول ایرانی ارزان تر می باشد. ولی برخی از مشتریان نوع چینی را می پذیرند. تهران گاز برای شما تفاوتی در این محصولات قرار نمیدهد. بلکه خریدی مطمئن با توجه به شرایط نیاز را به ارمغان میاوریم.

نوع بیمارستانی با صنعتی فرق دارد ؟

از نظر سیلندر با یکدیگر تفاوت در رنگ دارند. نوع بیمارستانی آبی و نوع صنعتی مشکی است. البته قادر به استفاده مشترک می باشند.

تاریخ : شهریور 5, 1401 دسته بندی : کپسول 40 لیتری برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۷ بهمن ۹۸

کپسول استیلن نو و دست دوم 6 و 12 پوندی

کپسول استیلن در دو سایز 6 و 12 پوندی عرضه ...

بیشتر بخوانید
۱۴ بهمن ۰۲

کپسول 40 لیتری co2

در راستای فروش مخازن با گاز co2 جه مصارف مختلف ...

بیشتر بخوانید
۲ مرداد ۰۲

سیلندر اکسیژن

تهران گاز در راستای فروش محصولات به صورت تخصصی و ...

بیشتر بخوانید
۱۵ مرداد ۰۱

کپسول 40 لیتری

کپسول 40 لیتری از مخازن فولادی که مجموعه تهران گاز ...

بیشتر بخوانید