کپسول 10 لیتری

شما اینجا هستید » تهران گاز » جوشکاری و برشکاری » تجهیزات جوش و برش » کپسول یا سیلندر » کپسول 10 لیتری » کپسول 10 لیتری

سیلندر ها در مصارف مختلف مورد استفاده قرار خواهد گرفت. کپسول 10 لیتری از پر فروش ترین کپسول ها در سایز کوچک به شمار میرود. دارای قیمت و وزن مناسب است که به راحتی می توان برای شارژ حمل و نقل نمود.

سیلندر یا کپسول اکسیژن طبی معمولا از کپسول 10 لیتری استفاده میشود، علت این موضوع سبکی این سیلندر می باشد. خرید کپسول اکسیژن طبی در بیمارستان ها به منظور استفاده در تنفس بیماران استفاده میشود. دقت کپسول 10 لیتری صنعتی و طبی هر دو یک مدل هستند و دارای رنگ سفید هستند

کپسول 10 لیتری

سیلندر 10 لیتری حاوی گاز اکسیژن ، گاز co2 ، گاز هلیوم ، گاز sf6 ، آرگون و n2o بیشترین مصرف را دارند.

  • که تقریبا تعداد 80 تا 100 عدد بادکنک گاز هلیوم را شارژ می کند.
  • کپسول 10 لیتری هوا برای گاز N2o نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
  • سیلندر اکسیژن هر 10 سال یکبار نیاز به تست دارد.
  • سیلندر کوتاه و کپسول بلند و به صورت کلاهک دار یا دسته دار می باشد.

کپسول اکسیژن بیمارستانی

  • این کپسول را معمولا بافشار  100 بار شارژ می شود
  • درطب مدرن به عنوان گازهای پزشکی اکسیژن ضروری است.
  • همچنین برای عملکرد ریه ها و سیستم خون و برای مدیریت تنفس و درد نیز می باشد.
  • کپسول 10 لیتری هوا سفید رنگ می باشد.
  • و دارای فشار 200 با رمی باشد.
  • وزن کپسول 10 لیتری تقریبا 12 کیلوگرم است.
  • قطر این کپسول 140  میلیمتر است.

کپسول اکسیژن

استفاده از کپسول اکسیژن در موارد پزشکی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. کپسول اکسیژن معطوف به سایز 10لیتری نمی باشد و می توان آن را به سایر سایز های کپسول از جمله کپسول 40 لیتری اشاره نمود.

در تمامی سایز های کپسول می توان از شارژ اکسیژن بهره گرفت ولی باید در نظر داشته که به دلیل حساس بودن این گاز باید در صورتیکه مخزن حاوی گاز دیگری بوده است ، درون آن را شستشو دهیم.

خطراتی را در بر خواهد داشت که در زمان شارژ باید رعایت شود. به عنوان مثال سیلندر که با گاز co2 قبلا شارژ شده. در زمان وارد شدن اکسیژن منجرب خطرات ناگوار خواهد بود.

کپسول اکسیژن 10 لیتری

در گازهایی که تا به حال معرفی کردیم. از همه بیشتر اکسیژن مورد استفاده قرار می گیرد. کپسول اکسیژن 10 لیتری به رنگ سفید می باشد و دارای کلاهک گرد یا به صورت دسته دار تولید و به بازار عرضه می گردد.

محصول فوق به صورت وارداتی و تولید داخل می باشد که هر دو از کیفیت مطلوب و مورد استاندارد می باشند.

خوشبختانه کارخانه های تولید کننده این سایز کپسول در ایران رو به گسترش است و امید است که تولیدات افزایش یابد.تهران گاز فروشنده کپسول 10 لیتری اکسیژن به دلیل قالب های کوچکتر می تواند تولید کنندگان بیشتری را به خود اختصاص دهد. این افزایش تولید منجرب کاهش قیمت برای مصرف کنندگان شود.

کپسول اکسیژن 10 لیتری دسته دار
کپسول اکسیژن 10 لیتری دسته دار

تفاوت کپسول اکسیژن پزشکی و صنعتی

استفاده از برخی کپسول ها در نوع های مختلف زندگی روزمره انجام می گیرد. تفاوت کپسول اکسیژن پزشکی و صنعتی در موارد خاصی نمی باشد. در واقع می توان اینگونه گفت که تفاوتی نخواهد داشت. فقط باید اطمینان حاصل بشه کپسولی که خریداری می کنید قبلا گاز دیگری به جز اکسیژن درون آن شارژ نشده باشد. در غیر اینصورت شستشو داده شود.

به دلیل مصرف بالای اکسیژن معمولا سیلندر های اکسیژن 10 لیتری که به فروش میرسد. عموما از قبل با گاز اکسیژن شارژ می باشند.

کپسول اکسیژن طبی

این سیلندر ها در مصارف پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد که به نام های طبی یا بیمارستانی یاد می شود. کپسول اکسیژن طبی برای بیمارانی که مشکل تنفسی دارند و بیماری ناشی از ریه مشکل تنفس را برای آنان سخت نموده است، مورد استفاده قرار می گیرد.

کپسول اکسیژن صنعتی

استفاده از سیلندر ها در صنعت جهت جوشکاری هوا گاز یا برشکاری مورد استفاده قرار می گیرد. کپسول اکسیژن صنعتی به مخازنی گفته میشود که در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد . در صنعت اغلب با هوا این مخازن شارژ می گردند.

کپسول اکسیژن طبی

کلاهک کپسول اکسیژن

کپسول در هر سایزی دارای کلاهک می باشد و دلیل استفاده از کلاهک جهت حفظ ایمنی شیر سیلندر و باز شدن آن می باشد. کلاهک کپسول اکسیژن به صورت پیچی روی مخزن سته میشود تا در صورتیکه کپسول به زمین برخورد کرد مانع از شکستن شیر شود یا اینکه شیر باز شده و باعث انتشار گاز و خطرات بعدی گردد.

محصول شیر کپسول را مشاهده کنید.

برخی از محصولات دارای کلاهک نیستد زیرا آنان در کنار خود با مخزن فولادی به صورت محافظ وجود دارد که معمولا نوع استرالیایی که در قدیم وارد کشور میشد ، اینگونه ساخته بودند.

کپسول اکسیژن 10 لیتری کلاهک دار

در واقع هم حکم دسته برای بلند کردن کپسول و همچنین محافظ شیر می باشد. این مورد اغلب در نوع 10 لیتری تعبیه گردیده است.

کپسول اکسیژن قیمت

قیمت ها با توجه به شرایط واردات و تولید داخلی متفاوت و قیمت ثابتی نخواهد داشت. کپسول اکسیژن قیمت متفاوتی بر اساس سایز سیلندر دارد که در این قسمت به دلیل اینکه روی اشاره ما به 10 لیتری می باشد حدود قیمتی که طی این سالیان داشته است اشاره می نماییم.

  • قبل از سال 98 قیمت محصول تا حدود 180000 تومان بوده است.
  • از 98 به بعد به دلیل نوسانات زیادی که رخ داده است قیمت افزایش زیادی داشت که در سال 99 به مبلغ 990000 هزار تومان رسیده است.

در نظر داشته باشید که قیمت ها حدودی می باشد و برای دریافت قیمت جدید حتما با ما در ارتباط باشید.

کپسول 10 لیتری هلیوم

استفاده از هلیوم در شارژ بادکنک برای مراسم جشن و عروسی به وفور دیده می شود. کپسول 10 لیتری هلیوم برای افرادی که میخواهند برای یک جشن ساده از هلیوم استفاده کنند و قیمت مناسبی را پرداخت نمایند بسیار مناسب است.

هلیوم برای 50 تا بادکنک

این میزان مخزن برای گاز فوق تا میزان تعداد بادکنک مورد نیاز را پوشش داده و خریدار می تواند بعد از جشن به راحتی سیلندر خالی را عودت نماید تا فقط با اینکار اقدام به پرداخت مبلغ گاز نموده باشد.

کپسول تنفسی

سیلندر هوا تنفسی مخصوص بیماران تنفسی خانگی و بستری در بیمارستان با قیمت مناسب عرضه میشود. کپسول تنفسی در سایز 10 لیتری از بیشترین مصرف در بین بیماران به شمار خواهد آمد.

از مهمترین تجهیزات مورد نیاز برای بیماران کپسول تنفسی می باشد که بسیار پر کاربرد می باشد و می توان اکسیژن مورد نیاز بیمار را تامین کند. در نظر داشته باشید برای بیمار خود در کنار این محصول به مانومتر تنفسی نیز نیاز خواهیم داشت.

99/10/29

کپسول اکسیژن 10 لیتری چینی و ایرانی

مجموعه تهران گاز وارد کننده کپسول با سایز های مختلف از جمله 10 لیتری می باشد. کپسول اکسیژن 10 لیتری چینی که در تعداد زیاد در سال ساخت بروز 2021 وارد کشور و قیمت مناسب برای این محصول را در نظر بگیریم.

محصولات این مجموعه در سایز 10 لیتری به رنگ سفید می باشد و دارای شیر استاندارد و کلاهک جهت حفظ ایمنی شیر ارائه می گردد. محصول فوق در بسته بندی کارتنی و در نمونه های صنعتی و پزشکی مورد استفاده قرار بگیرد.

در کنار محصولات چینی ما موفق به تامین محصولات ایرانی با کیفیت ، جهت فروش می باشیم. ارائه کپسول اکسیژن 10 لیتری ایرانی از محصولات پر فروش ما می باشد. که قیمت مناسب و به صورت مستقیم از کارخانه به فروشنده انتقال بدهیم.

ما با توجه به سرمایه گذاری در تولید ، از عرضه مستقیم با قیمت مناسب برخوردار می باشیم. مخازن چینی و ایرانی از نوع فولادی و قابل شارژ می باشند. شما می توانید اطلاعات بیشتری در خصوص کپسول اکسیژن بدست آورید.

1400/03/10

مرکز فروش کپسول اکسیژن در تهران

مشتریان همواره در تلاش هستند تا بتوانند قیمت خوب در خرید را به دست آورند. تهران به دلیل یکپارچگی اصناف در کنار یکدیگر موقعیت مناسبی برای این هدف می باشد. مرکز فروش کپسول اکسیژن در تهران یکی از مواردی است که مشتریان به دنبال آن برای خرید سیلندر می باشند.

مجموعه تهران گاز از این سو برای دسترسی آسان مشتریان جهت خرید کپسول اکسیژن به سمت حسن آباد تهران حضور تا جایی که این کپسول به سراسر کشور ارسال شود.

در واقع بازار فروش این محصول را می توان در این منطقه معرفی نمود. اغلب فروشندگان در این زمینه به صورت جزئی می باشند. تهران گاز در زمینه واردات محصولات چینی و همچنین نماینده فروش محصولات تولید ایرانی فعالیت می نماید.

1400/07/07

قیمت کپسول اکسیژن

همواره استفاده از اکسیژن در جهت تنفس برای بیماران و البته در صنعت جهت جوشکاری استفاده میشود. به دلیل اینکه از این گاز طبیعی که برای انسان ها بسیار حائز اهمیت است. در طول روز استفاده می کنیم.

بیماران ریوی با تنفس سخت دست و پنجه نرم می کنند. که این راهی در بیمارستان برای تنفس آنان می باشد. سیلندر حاوی گاز فوق که توسط تجهیزات مربوطه متصل خواهد شد. قیمت کپسول اکسیژن را می توانید با توجه به سایز مورد نیاز دریافت کنید. از جمله سایز 10 ، 40 لیتری.

معمولا در نوع پزشکی از سایز های کوچک 10 لیتری استفاده خواهد شد. به دلیل اینکه مصرف تنفس کم بوده و مدت زمان زیادی برای اتمام طول خواهد کشید.

ولی در صنعت از سایز بزرگ جهت جوشکاری استفاده میشود که این موضوع منجرب گران تر شدن قیمت سیلندر اکسیژن است.

البته این گران بودن ها نسبت به سایر گازها کم بوده.

چرا تهران گاز؟

تهران گاز به دلیل فعالیت تخصص در زمینه گازها و واردات کپسول ، موفق به کاهش قیمت گردیده. قیمت کپسول هوا را از کارشناسان ما جویا شوید.

قیمت کپسول ۱۰ لیتری اکسیژن

در راستای بهره گیری از از قیمت ها ، محصول 10 لیتری بهمراه گاز اکسیژن از جستجوی بیشتری نسبت به سایز های دیگر برخوردار است. قیمت این محصول را از کارشناسان ما بر اساس سال ساخت و کشور سازنده دریافت کنید.

قیمت کپسول ارگون 10 لیتری

این سایز کپسول به دلیل جابجایی راحت در تمامی گازهای خنثی استفاده میشود. قیمت کپسول ارگون 10 لیتری به دلیل قیمت مناسب آرگون و اکسیژن از تعادل نزدیکی برخوردار هستند. به صورت کلی شما این سایز در هر گازی را از ما قیمت دریافت کنید.

کارشناسان این مجموعه در راستای ارائه قیمت و فروش محصول فعالیت دارند. در نظر بگیرید که همواره خرید کپسول خاص مد نظر نیست. در برخی موارد شما به مصرف چند بار نیاز دارید. این موارد قادریم شرایط بهتری را برای شما به وجود آوریم.

تاریخ : آبان 3, 1398 دسته بندی : کپسول 10 لیتری برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۲۵ بهمن ۹۸

اجاره کرایه دادن کپسول 10 لیتری گاز هلیوم و گاز اکسیژن

ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا مشتریان بیشتری را ...

بیشتر بخوانید
۱۱ بهمن ۰۲

کپسول 10 لیتری آرگون

در راستای فروش مخازن با گاز آرگون جه مصارف مختلف ...

بیشتر بخوانید
۲۳ بهمن ۰۲

کپسول استیلن 10 لیتری

تهران گاز فروشنده انواع کپسول در سایز و گازهای مختلف ...

بیشتر بخوانید
۲۵ دی ۰۲

کپسول 10 لیتری co2

در راستای فروش مخازن با گاز co2 جه مصارف مختلف ...

بیشتر بخوانید