شیر کپسول اکسیژن و co2

شما اینجا هستید » تهران گاز » جوشکاری و برشکاری » تجهیزات جوش و برش » شیر کپسول » شیر سیلندر اکسیژن و دی اکسید کربن Co2
شیر سیلندر اکسیژن

شیر سیلندر اکسیژن

شیر سیلندر اکسیژن به روی تمامی سیلندرها همچون کپسول 40 لیتری بسته میشود. یک شیر اکسیژن دارای دو مدل روپیچ و توپیچ می باشد. معمولا در تمامی کپسول ها از مدل شیر روپیچ استفاده میشود. به این دلیل که رگلاتور اکسیژن در تمامی برندها دارای مهره های تو رزوه می باشند.

از این مدل در کپسول حاوی گاز اکسیژن استفاده میشود. در نظر داشته باشید که قابل استفاده در برخی گازهای دیگر می باشد ولی استاندارد این موضوع در اکسیژن می باشد.

تصویر فوق مربوط به شرکت ایران شیر می باشد.

  • جنس : برنجی
  • رزوه ورودی و خروجی : DIN477
  • فشار کاری : 250 بار
  • برندها : ایران شیر، BBB (ژاپن ، ایرانی و چینی)، کسولد ترک
شیر کپسول co2

شیر کپسول co2

شیر کپسول Co2 به روی تمامی سیلندرهای حاوی گاز co2 همچون کپسول 10 لیتری قابل نصب است.

یک شیر co2 دارای سوپاپ اطمینان می باشد. ما در دی اکسید کربن برخلاف اکسیژن دارای خطراتی هستیم که پیشگیری کمکی بر درمان فوق می باشد. در شیر برای جلوگیری از خطرات احتمالی سوپاپی تعبیه شده است که در صورت فشار بیش از حد باعث عمل کردن سوپاپ شیر خواهد گردید.

تصویر فوق مربوط به محصولات ایران شیر می باشد.

  • جنس : برنجی
  • رزوه ورودی و خروجی : DIN477
  • فشار کاری : 170 بار
  • برندها : ایران شیر، BBB (ژاپن ، ایرانی و چینی)، کسولد ترک

شیر ایران شیر

از برندهای ایرانی می توان به ایران شیر اشاره نموده که در زمینه شیرالات صنعتی فعالیت دارد. ایران شیر در نوع های گازی و کپسولی فعالی دارد. ما فروشنده محصولات شیر کپسول در نوع های اکسیژن و co2 می باشیم.

شیر های تولیدی توسط این مجموعه ایرانی خوب دارای استاندارد و قادرست سهم زیادی از بازار را از آن خود نماید. و محصولات چینی را کمرنگ نماید.

مجموعه ما قادرست به فروش محصولات ایران شیر با قیمت مناسب مصوب گردیده از سوی شرکت است. شیر اکسیژن ایران شیر قابل استفاده در کپسول هوا می باشد و دارای استاندارد های مورد نیاز می باشد. بسته بندی این محصول 30 عددی است. به صورت تکی و عمده قابل فروش است.

شیر کپسول اکسیژن ایران شیر به صورت ساده می باشد. شیر سوپاپ دار ایران شیر مختص محصولات co2 می باشد. محصول شیر co2 ایران شیر دارای سوپاپ اطمینان است تا در زمان فشار بالا فعال شود و از خطرات احتمالی جلوگیری شود. تعداد این محصول در بسته بندی کمتر می باشد.

شیر bbb

محصولی دیگر در این قسمت به شما معرفی خواهیم کرد که همانند ایران شیر قابل استفاده در کپسول خواهد بود. شیر bbb یک محصول تولید ژاپن است که اصل آن ساخت کشور ژاپن می باشد. محصولات شیر سه ب را در نوع اکسیژن و دی اکسید کربن موجود می باشد.

قیمت شیر bbb ژاپن به دلیل وارداتی بودن در برخی موارد ممکن است ناموجود یا قیمت بالایی داشته باشد. ولی به دلیل کیفیت خوب آن باعث گردیده که مشتریان ثابت قدمی را به خود اختصاص دهد و زمان های زیادی را منتظر دریافت آن باشند.

این محصول نوع دیگری را دارد که کپی آن می باشد همچنین شیر طرح bbb که شبیه به نوع اصلی می باشد ولی دارای کیفیت و قیمت پایین تری خواهد بود.

99/10/30

شیر کپسول اکسیژن

تهران گاز نماینده رسمی شرکت ایران شیر جهت توزیع شیر کپسول از جنس برنجی و استیل می باشد. شیر کپسول اکسیژن تولید شرکت ایران شیر دارای استاندارد می باشد که قدرست بازار داخل را از آن خود نماید.

تهران گاز به عنوان نماینده رسمی شرکت فوق در زمینه فروش شیر مخازن سیلندر در حسن آباد قادر است به سراسر کشور محصولات این مجموعه را ارسال نماید.

تهران گاز علاوه بر نمایندگی شرکت ایران شیر در زمینه واردات جهت محصولات ترک اقدام به وار کردن محصول کاسولد نموده است که می توانید از صفحه شیر اکسیژن کاسولد مشاهده کنید.

99/11/18

شیر سوپاپ دار co2

تهران گاز فروشنده شیرآلات استاندارد داخلی و خارجی می باشد. شیر سوپاپ دار co2 از مواردی است که سوپاپ آن جهت حفظ ایمنی بیشتر و خارج شدن فشار بیش از حد در استاندارد می باشد.

شیرهای سوپاپ دار در گاز co2 استفاده می شود.

ظاهر شیرهای سوپاپ دار مشابه یکدیگر می باشند که سوپاپ پشت خروجی و اندکی بالاتر قرار میگیرد. این سوپاپ در زمان ورود فشار بیش از حد عمل خواهد نمود.

معمولا فشار استاندار در محصولات 200 بار می باشد.

شیر سوپاپ دار کپسول co2

محصول معرفی گردیده در این قسمت توسط مجموع تهران گاز جهت استفاده در نوع صنعتی می باشد. این محصول در برندهای مختلف ایرانی ترکیه ایی و آلمانی قابل خرید می باشد. از جمله محصولات وارداتی در این زمینه می توان به برند شیر کاسولد اشاره نمود.

تاریخ : بهمن 7, 1398 دسته بندی : شیر کپسول برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۳ آبان ۰۰

شیر استیل کپسول

جهت استفاده از مخازن حاوی گازهای خورنده ، نیاز به ...

بیشتر بخوانید
۲۵ آبان ۰۱

شیر پودری آتش نشانی ایران شیر

شیر پودری آتش نشانی ایران شیر ساخت ایران و در ...

بیشتر بخوانید
۳۰ دی ۹۹

شیر کپسول کاسولد ترک

تهران گاز وارد کننده محصولات کاسولد ترک می باشد. شیر ...

بیشتر بخوانید
۲۹ تیر ۰۱

پشت بند چدنی شیر کپسول

پشت بند چدنی شیر کپسول هنگامی که شیر کپسول رزوه ...

بیشتر بخوانید