گاز ترکیبی

شما اینجا هستید » تهران گاز » جوشکاری و برشکاری » گاز » گاز ترکیبی » نحوه مخلوط کردن روغن و گاز برای موتورهای دو چرخه

اکثر برف گیرهای امروزی دارای موتورهای 4 چرخه هستند. با این حال ، برخی از ما هنوز موتورهای دو چرخه (یا دو زمانه) داریم. نحوه مخلوط کردن روغن و گاز برای کسانی که شما انجام می دهید ، مهم است که بدانید که چگونه مقدار مناسب روغن را با بنزین مخلوط کنید.

ریختن روغن زیاد باعث ایجاد ابر کثیف دود می شود که مطمئناً از آن مطلع شده اید (و احتمالاً نفرت دارید). شما نمی خواهید وقتی دستگاه خود را راه اندازی می کنید ، از محله خارج شوید!

نحوه مخلوط کردن روغن و گاز برای موتورهای دو چرخه

نحوه-مخلوط-کردن-روغن-و-گاز

مخلوط کردن گاز سوز آور گاز و روغن لزوماً در دمای یخ زدن هنگام پوشیدن دستکش کار آسانی نیست. توصیه می کنیم این مراحل را در اواخر پاییز قبل از سقوط اولین پوسته دنبال کنید.

مقاله اصلی را مطالعه کنید: گاز ترکیبی

مرحله 1: در پوش را جدا کنید

هنگامی که روغن موتور را به گاز خود اضافه کنید ، دیگر قادر به شستشو آن نخواهید بود. به همین دلیل توصیه می کنیم دو قوطی بنزین بخرید.

ابتدا ، یک قوطی بنزینی 5 گالن را با بنزین معمولی بدون برش پر کنید. شما می توانید با استفاده از موتور چهار چرخه از این گاز برای ماشین چمن زنی ، برف برف یا تجهیزات مورد نیاز خود استفاده کنید.

سپس دو گالن بنزین را درون یک قوطی جداگانه گاز که به سوخت مخلوط 2 چرخه شما اختصاص داده شده است ، بریزید.

مرحله 2: روغن اضافی سفارش دهید

شما قطعاً نمی خواهید در حین کولاک به فروشگاه سخت افزار اجرا کنید. بیشتر گلگیرهای برفی با یک بطری روغن کوچک که فقط برای 1 گالن بنزین مناسب است ، ارائه می شوند. ما همچنین می دانیم که یک گالن از سوخت مخلوط برای عبور از زمستان کافی نیست.

توصیه می کنیم به جای آن ، شش بسته روغن موتور دو چرخه را سفارش دهید. مطمئناً ، ممکن است بیش از حد به نظر برسد. اما روغن حاوی تثبیت کننده سوخت برای تازه نگه داشتن آن است.

مرحله 3: روغن را به گاز اضافه کنید

موتورهای دو زمانه به یکی از دو نوع سوخت نیاز دارند: یا مخلوط گاز / روغن 40: 1 یا 50: 1. همیشه کتابچه راهنمای مالک خود را برای مدل خاص خود قبل از مخلوط کردن سوخت بررسی کنید.

سرانجام ، مقدار مناسب روغن دو چرخه (معمولاً دو بطری 2.6 اونسی) را به قوطی دو گالنی خود اضافه کنید. کاملاً تکان دهید و سرو کنید (در مخزن گاز برفی شما).

مزایای استفاده از سوخت پیش مخلوط شده

اگر نمی خواهید با اندازه گیری نسبت های مخلوط خود و یا داشتن دستکش و لباس خود مانند بنزین ، مقابله کنید ، دریافت سوخت از پیش مخلوط یک راه حل فوری است. تنها کاری که باید بکنید باز کردن ، ریختن و رفتن است.

روغن دو چرخه از قبل مخلوط شده بسیار آسان برای استفاده است و نسبت درست بنزین و روغن هر بار تضمین می کند. بعلاوه ، سوختهای بدون باز مخلوط شده دارای ماندگاری حداکثر سه سال هستند. پس از باز شدن ، هنوز دو زمستان دوام خواهد آورد.

توجه : تمامی توضیحات در این قسمت برگرفته از یک سایت خارجی می باشد و هیچ گونه مسئولیتی در خصوص انجام اینکار به عهده سایت کپسول گاز نمی باشد.

اطلاعات خود را در گازهای خورشید ، گازهای تشکیل دهنده خورشید افزایش دهید.

تاریخ : اردیبهشت 17, 1399 دسته بندی : گاز ترکیبی برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۱۱ دی ۹۸

گواهینامه کالیبراسیون

برگه صدور گواهی کالیبره صدور گواهینامه کالیبراسیون حجم فقط دقیق است ...

بیشتر بخوانید
۱۹ خرداد ۹۹

استفاده از گازهای کالیبراسیون برای چه مواردی میباشد؟

ردیاب های گاز از جمله وسایل MiniRAE 3000 ، MultiRAE ...

بیشتر بخوانید
۲۴ فروردین ۹۹

مقاله گاز کالیبراسیون از دید ویکی پدیا

مقاله گاز کالیبراسیون از دید ویکی پدیا منتشر شده است ...

بیشتر بخوانید
۱۹ خرداد ۹۸

گاز کالیبراسیون

گاز کالیبراسیون یک گاز مرجع یا مخلوطی از گازهایی است ...

بیشتر بخوانید