مانومتر هیدروژن زینسر

شما اینجا هستید » تهران گاز » جوشکاری و برشکاری » تجهیزات جوش و برش » مانومتر یا رگلاتور » مانومتر هیدروژن زینسر

مانومتر هیدروژن زینسر از جنس بدنه برنج تولید می گردد. و به دلیل اینکه دارای بار خورندگی ندارد نیاز نیست از مانومترهای استیل مورد استفاده قرار داد. این نوع مانومترهای هیدروژن به دلیل آتش زا بودن گاز هیدروژن به رنگ قرمز می باشند. و دارای دو گیج ورودی و خروجی می باشد. که گیج ورودی با فشار 200 بار بوده و گیج خروجی با فشار 10 بار می باشند.

مانومتر هیدروژن زینسر

رگلاتور هیدروژن وسیله ای است که با توجه به سیستم های مکانیکی داخلی قادر است، فشار هیدروژن بالای گاز ورودی را جمع و با توجه به نیاز مصرف کننده با فشار کمتری تحویل برای استفاده کاربران نماید. و بر این اساس مانومترها دارای ابعاد و اقسام مختلف و فشارهای مختلفی می باشند. رگلاتورها با توجه به لوازم داخلی که برخوردار است باید در محیط های باز مورد استفاده قرار داد.

کاربران می توانند از مانومتر هیدروژن فقط برای هیدروژن استفاده نمود. و معمولا از مانومتر و سیلندر هیدروژن را با رنگ قرمز شناسایی می کنند.

 مانومتر هیدروژن

مشخصات فنی رگلاتور هیدروژن

هیدروژن سبک ترین عنصر در جهان بشمار می آید و بیش از دیگر عنصرها می توان آن را به صورت آزاد در طبیعت پیدا کرد. و می توان گفت نزدیک به 75% از جرم جهان از هیدروژن تولید شده است. عنصر هیدروژن با بیشتر عنصرها می تواند ترکیب شود. و می توان آن را در آب تمامی ترکیب های آلی و موجودات زنده پیدا کرد. و در صنعت برای تولید هیدروژن از گاز طبیعی بهره می برند و کمتر به الکترولیز آب روی می آورند.

نکات ایمنی هنگام استفاده از مانومتر هیدروژن

نکات ایمنی مهم در مانومتر گاز هیدروژن این است که باید حتما بعد از اتصال به کپسول چک کنید که نشتی نداشته باشد حتما با آب و کف تست کنید.

در هنگام استفاده از هیدروژن کپسول نزدیک مواد آتش زا و جرقه نباشد. حتما در جایی خشک و به دور از وسایل برقی نگهداری و مورد استفاده قرار بگیرد. و از جاهای معتبر مانومتر گاز هیدروژن را تهیه فرمایید.

فروشگاه تهران گاز در حد امکان شما را با مانومتر هیدروژن آشنا کردیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما بصورت رایگان تماس برقرار نمایید. همچنین می توانید با محصولات دیگر تجهیزات جوش و برش آشنا شوید.

تاریخ : خرداد 21, 1402 دسته بندی : مانومتر یا رگلاتور برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۱ بهمن ۹۹

مانومتر هیدروژن

تهران گاز واردکننده فشارشکن های مخصوص hydrogen در برندهای مختلف ...

بیشتر بخوانید
۲ بهمن ۰۱

مانومتر تک فلومتر توان جم

مانومتر تک فلومتر توان جم در راستای جوشکاری آرگون برای ...

بیشتر بخوانید
۴ دی ۰۰

مانومتر گاز کالیبراسیون

تهران گاز در راستای فروش گاز های تخصصی اقدام به ...

بیشتر بخوانید
۲۳ خرداد ۰۲

مانومتر آرگون گلور

مانومتر آرگون گلور با توجه به استانداردهای مورد نیاز به ...

بیشتر بخوانید