مانومتر آرگون گلور

شما اینجا هستید » تهران گاز » جوشکاری و برشکاری » تجهیزات جوش و برش » مانومتر یا رگلاتور » مانومتر آرگون گلور

مانومتر آرگون گلور با توجه به استانداردهای مورد نیاز به فلومتر کالیبره، برای تنظیم جریان خروجی مطابقت دارد. و در مقابل املاح و ناخالصی های گاز مقاوم می باشد. این مانومتر به طوری طراحی می گردد که نیاز به طیف گسترده هستند. مانومتر با نام فشار شکن گاز آرگون نیز شناخته می شود، که برای کاهش فشار گاز آرگون درون یک سیلندر یا کپسول آرگون مورد استفاده قرار می گیرد. با مجموعه تهران گاز همراه باشید که در این مقاله اطلاعات کافی را درباره مانومتر آرگون برای شما کاربران گرامی قرار داده است.

مانومتر آرگون گلور

برای تنظیم کردن میزان خروج گاز آرگون در جوشکاری، امور آزمایشگاهی، پژوهشی و ترکیبات گاز آرگون طراحی می گردد. به طور معمول می توانیم بگوییم که مانومتر دارای دو نوع، دو گیج و فلومتر وجود دارد. نکته قابل توجه این است که مانومتر را بنام رگلاتور هم شناخته می شود.

در نوع 2 گیج فشار ورودی و خروجی بر حسب بار سنجیده می شود. اما فلومتر دار بر اساس دبی خروجی لیتر بر دقیقه سنجیده می شود. نکته دیگری که قابل ذکر این است که تمام مانومترهای دو گیج گاز آرگون در بازار مانومتر co2 می باشند. که می توانیم از آن برای گاز آرگون هم مورد استفاده قرار داد.

مانومتر آرگون

مشخصات رگلاتور آرگون

به طور معمول اگر بخواهیم در مورد اساس کار مانومتر صحبت کنیم باید بگوییم که در کارهای مختلف از آن مورد استفاده قرار می گیرد. اساس مانومتر به شکل است که درون لوله U یو شکل یک مایع ریخته می شود. و این مایع بر اثر اختلاف فشار دارای اختلاف سطح می گردد و چگالی مایع موجود در فشار سنج نشان داده می شود. به این صورت می توانید به کمک مانومتر فشار بین دو محیط را محاسبه کنید. و در مانومتر از جیوه یا آب رنگی مورد استفاده قرار می گیرد.

مانومتر

به طور کلی رگلاتورها فشار مخازن را به فشار مورد نیاز مصرف کننده تبدیل می کند. اما در نوع نمایش می توانند متفاوت باشند. رگلاتور آرگون خروجی گاز را به وسیله ساچمه فلزی که در یک استوانه شیشه ای قرار دارد و به آن فلومتر می گویند نمایش می دهد.

تفاوت نمایش فلومتر با درجه نمایش 360 درجه و دقت بالا و لحظه ای آن است. فلومتر گلور در سایزهای 25 و 35 لیتر بر دقیقه موجود می باشد. و محصولات جوشکاری، برشکاری و رگلاتور های گلور طراحی و تولید در کشور سوئیس می باشد.

اساس کار مانومتر آرگون

تهران گاز به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از چندین سال تجربه با پایبندی به اصول پرداخت در محل و تضمین اصل بودن کالا همواره در حال ارائه خدمات به کاربران گرامی می باشد. در این صفحه شما را تا حد امکان با مانومتر آرگون گلور آشنا نمود. و در همین راستا برای مشتریان گرامی در حال فعالیت می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صورت رایگان با کارشناسان ما تماس برقرا نمایید. همچنین علاوه بر محصول معرفی می توانید با محصولات تجهیزات جوش و برش آشنا شوید.

تاریخ : خرداد 23, 1402 دسته بندی : مانومتر یا رگلاتور برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۱۵ شهریور ۰۰

مانومتر co2 ولکانو

تهران گاز در راستای تکمیل محصولات خود در زمینه فشارشکن ...

بیشتر بخوانید
۲۰ دی ۹۹

رگلاتور 200 بار Kasweld

تهران گاز واردکننده فشارشکن دبی بالا kasweld از ترکیه می ...

بیشتر بخوانید
۲۱ مهر ۹۸

مانومتر کپسول، فشار شکن

مانومتر یا فشار شکن، وسیله ای جهت شکستن فشار برای ...

بیشتر بخوانید
۹ دی ۹۹

مانومتر هلیوم

تهران گاز فروشنده تجهیزات مورد نیاز هلیوم جهت پر کردن ...

بیشتر بخوانید