مانومتر دوگیج استیلن

شما اینجا هستید » تهران گاز » جوشکاری و برشکاری » تجهیزات جوش و برش » مانومتر یا رگلاتور » مانومتر دوگیج استیلن

مانومتر دوگیج استیلن معرفی شده در این قسمت دارای دو گیج برای نمایش میزان گاز درون سیلندر و میزان گاز جهت استفاده در خروجی را به نمایش قرار میدهند. رگلاتور توان جم در تمامی گازها دارای کیفیت مناسبی می باشند. این شرکت در حال تولید تقریبا اکثر فشار شکن ها می باشد.

مانومتر استیلن توان جم دوگیجه طبق استاندارد ISO2503 ساخته میشود. گاز استیلن در کپسول های 6 پوندی و 12 پوندی شارژ می شود. کپسول استیلن به رنگ زرد می باشد و قابل خرید می باشد. کپسول ها مخزنی برای نگهداری گاز ها هستند که هر گاز شرایط مناسب خود را دارد و سیلندر مورد نظر برای آن گاز در نظر گرفته میشود.

مانومتر دوگیج استیلن

رگلاتور استیلن در کپسول استیلن جهت خروج گاز با فشار کافی می باشد. رگلاتور استیلن دوگیج توان جم محصول کاملا ایرانی می باشد که با کیفیت خود توانسته است با محصولات مشابه خارجی رقابت کند. کپسول گاز فروشنده تجهیزات جوش وبرش هواگاز می باشد که از متعلقات این جوشکاری می توان متعلقات مورد نیاز جوشکاری با استیلن را نام برد.

مشخصات رگلاتور استیلن دوگیج توان جم

مانومتر دوگیج استیلن
  • بدنه تراشیده شده و یکپارچه از فلز برنج
  • متریال استفاده شده از جنس برنج
  • مجموعه فشار شکن متناسب با نوع گاز استیلن
  • دارای گیج ۴۰ بار جهت نمایش فشار ورودی به رگلاتور
  • دارای گیج 2.5 بار جهت نمایش فشار خروجی به رگلاتور
  • فشار کاری ورودی ۲۵ بار و فشار خروجی 1.5 بار
  • مناسب جهت جوشکاری اکسی استیلن
  • دارای محافظ گیج

99/12/19

مانومتر استیلن

استفاده از هر گاز نیاز به تجهیزاتی است که در این بخش به معرفی فشارشکن استیلن پرداخته ایم. مانومتر استیلن به دلیل استفاده اکثرا در جوشکاری مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این محصول به صورت دوگیج ارائه می گردد.

نمایش میزان گاز درون مخزن به کاربر کمک خواهد کرد که زمان اتمام را متوجه شده و در زمان لازم اقدام به پر کردن یا تعویض کپسول نماید. که یکی از گیج های موجود در این محصول به ما در این زمینه کمک خواهد کرد.

گیج دوم مرتبط با نمایش میزان خروجی خواهد بود که فشار کم و زیاد را نشان خواهد داد. مانومتر کپسول استیلن در برندهای مختلف اعم ارائه می گردد که در وبسایت ما می توانید آنان را مشاهده نمایید.

محصولات با توجه به شرایط ساخته شده ، در موقعیت مورد نظر خود نصب خواهد شد ، از محصول معرفی شده در این بخش قابل استفاده در کپسول استیلن می باشد.

99/12/28

قیمت مانومتر استیلن

قیمت گرفتن در این راستا در کنار کیفیت محصول می تواند یکی از گزینه ها به شمار آید. قیمت مانومتر استیلن با توجه به متفاوت بودن که از جمله آن می توان به مهره چپ گرد بودن اشاره نمود ، محصول را با قیمت بیشتر به دست مشتری خواهد رساند. البته این تفاوت زیاد نخواهد بود.

مجموعه تهران گاز در راستای مشتری مداری و تنوع توانسته است محصولات متفاوتی را ارائه نماید. این تنوع از محصولات چینی ، ایرانی ، ترک و ایتالیایی را شامل شده است.

در تصویر بالا یک محصول ایرانی را مشاهده می کنید که با کیفیت خوب ارائه شده است.

مانومتر استیلن قیمت مناسب را می توانید از مجموعه تهران گاز دریافت نمایید و در ضمن از خدمات پس از فروش هر برند توسط این مجموعه برخوردار شوید.

مجموعه تهران گاز توانسته است یک محصول دیگر وارد کشور نماید که از ساخت ترکیه می باشد و با خدمات پس از فروش ارائه نموده. برای استفاده از محصول فوق نیاز به شیر دارید که ما پیشنهاد می کنیم شیر استیلن کسولد را مشاهده نمایید.

تاریخ : بهمن 7, 1398 دسته بندی : مانومتر یا رگلاتور برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۲۲ دی ۹۹

رگلاتور دو مرحله ای کاسولد ترک kasweld

تهران گاز وارد کننده رگلاتور دو مرحله ای برند کسولد ...

بیشتر بخوانید
۵ مرداد ۰۱

مانومتر نیتروژن هریس آمریکا ازت

مانومتر نیتروژن هریس آمریکا یا گاز ازت که به صورت ...

بیشتر بخوانید
۱۴ تیر ۰۰

رگلاتور 1/4 اینچ

تهران گاز به عنوان ارائه کننده انواع فشارشکن در سایز ...

بیشتر بخوانید
۲۳ مرداد ۰۰

مانومتر جنتک

تهران گاز در راستای فروش فشارشکن های اصلی اقدام به ...

بیشتر بخوانید