کپسول استیلن

شما اینجا هستید » تهران گاز » جوشکاری و برشکاری » تجهیزات جوش و برش » کپسول یا سیلندر » کپسول 40 لیتری » کپسول استیلن نو و دست دوم 6 و 12 پوندی

کپسول استیلن در دو سایز 6 و 12 پوندی عرضه میشود. کپسول استیلن نو است و بعد از اولین کارکرد به عنوان دست دوم یا استوک شناخته میشود. سیلندر استیلن دست دوم را بر اساس میزان سالم بودن خود کپسول و شیر آن قیمت گذاری می کنند. بیشتر کپسول های کارکرده Acetylene در سایز 12 پوندی می باشند.

گاز استیلن برای جوشکاری و برش استفاده می شود، فرآیند جوشکاری که در آن از استیلن استفاده می شود به عنوان سوخت اکسی یا برش گاز شناخته می شود. در بین سایر گاز ها استیلن به عنوان یک ماده مهم برای تسویه  فلزات و سایر مواد استفاده می گردد. استیلن در ساخت قطعات خودرو و همچنین ساخت سایر قطعات فلزی که ساختن آن ها احتیاج به دقت بالا دارد مورد استفاده قرار می گیرد.

از متعلقات استیلن می توان به : سیلندر استیلن ، مانومتر استیلن ، گاز استیلن ، شیر استیلن اشاره نمود.

کپسول استیلن نو

فروش سیلندر گاز استیلن

سیلندر استیلن به رنگ زرد و قهوه ای می باشد. کپسول استیلن در صنعت جوشکاری مورد استفاده قرار می گیرد که در زمان جوشکاری هواگاز از گاز پروپان یا استیلن مورد استفاده قرار می گیرد.

کپسول استیلن دست دوم

سیلندر استیلن دست دوم

در این قسمت تصویر از کپسول دست دوم استیلن مشاهده می کنید. البته همیشه به این تصاویر پسنده نکنید و در زمان خرید حتما از تصاویر جدید و در صورت امکان، حضوری برای دیدن سیلندر ها مراجعه کنید.

00/12/23

کپسول استیلن

تهران گاز مجموعه ایست که درراستای فروش انواع گاز قادر به ارائه فروش دست اول می باشد. ما در زمینه فروش گاز از جمله استیلن شرایط گسترده ای را برای مشتریان مهیا ساخته ایم. از جمله فروش کپسول استیلن که گزینه اصلی در این گاز به شمار میرود. در راستای جابجایی و در نهایت استفاده از آن نیاز فراوانی داریم.

فروش کپسول استیلن به سراسر کشور امکان پذیر می باشد. ارسال محصولات نو و دست دوم به صورت سالم و دارای سال ساخت معتبر انجام می گردد.

واردات کپسول استیلن از چین انجام می گیرد که ما در مجموعه تهران گاز توانسته ایم با این اتفاق یک رویداد عالی در قیمت بوجود آوریم.

یک محصول نو در زمینه مخزن ها با توجه به رنگ آمیزی و البته تاریخ از میزان سلامت مشخص می باشد. خرید از مجموعه های معتبر و البته دارای تخصص در زمینه چنین محصولات خاص ، امری حیاتی است.

در زمان خرید یک ابزار معمولی ، در صورت خرید اشتباه یا ناایمن ، خطراتی را به دنبال ندارد. در حالیکه در استفاده از کپسول استیلن این امر بسیار مهم و مخزن بی کیفیت ، خطراتی را به دنبال دارد.

قیمت کپسول استیلن

با توجه به استفاده از مخزن فوق در صنعت و تعداد بالا در کارخانه ها، تهران گاز شرایط قیمت را متفاوت قائل گردیده. خرید یک عدد سیلندر در مقابل تامین کپسول های مجموعه ای بزرگ در تولید متفاوت می باشد.

از سوی دیگر با توجه به شرایط استفاده از مخزن فوق ، ما بهترن انتخاب را برای شما ایجاد می نماییم. این موضوع سبب کاهش قیمت در خرید شما می باشد.

  • ارسال سیلندر استیلن به سراسر کشور توسط باربری
  • مخزنی سالم دریافت کنید.
  • قیمت بدون واسطه و مستقیم واردتی ارائه می نماییم.
  • دارای شیر سالم
  • پیروی از رنگ های استاندارد استیلن
  • موجودیت محصول در تمام سال

تهران گاز همواره دایر و شما قادرید مخزن خود را به صورت اینترنتی یا حضوری خرید نمایید. در تعداد های بالا اقدام به ارسال با استفاده از خودرو اختصاصی انجام می گیرد.

تاریخ : بهمن 7, 1398 دسته بندی : کپسول 40 لیتری برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۱۸ شهریور ۹۸

سیلندر 40 لیتری | کپسول 40 لیتری

سیلندر 40 لیتری یا کپسول گاز 40 لیتری حاوی مخزن ...

بیشتر بخوانید
۲ اسفند ۰۲

کپسول 40 لیتری آرگون

در راستای فروش مخازن با گاز آرگون جه مصارف مختلف ...

بیشتر بخوانید
۲۳ اسفند ۰۲

کپسول 40 لیتری هلیوم

در راستای فروش مخازن با گاز هلیوم مصارف مختلف ، ...

بیشتر بخوانید
۱۴ بهمن ۰۲

کپسول 40 لیتری co2

در راستای فروش مخازن با گاز co2 جه مصارف مختلف ...

بیشتر بخوانید