مانومتر آرگون زینسر

شما اینجا هستید » تهران گاز » جوشکاری و برشکاری » تجهیزات جوش و برش » مانومتر یا رگلاتور » مانومتر آرگون زینسر

مانومتر آرگون زینسر یکی از محصولات فنی بشمار می آید. که در مصارف مختلف کاربردهای متفاوتی دارد و مورد استفاده قرار می گیرد. و مطابق با استانداردهای مورد نیاز تولید می گردد. و در مقابل املاح و ناخالصی های گاز مقاوم می باشد. مانومتر آرگون با طراحی مناسبی که دارد پاسخگویی طیف گسترده صنعتگران می باشد. از این نوع مانومتر برای اندازه گیری فشار داخل لوله گاز مورد استفاده قرار می گیرد. که معمولا لوله ها دارای یو شکل می باشند که با مایع پر شده اند.

مانومتر زینسر روی کپسول اکسیژن نصب می گردد و می تواند فشار خروجی اکسیژن را تنظیم کند و همچنین یکی از ابزارهای دقیق برای اندازه گیری فشار می باشد. یکی از دلایلی که مورد استفاده در عوامل مختلفی در بین محصولات دیگر می گردد اول اینکه قیمت مناسبی دارد. و نکته دیگر اندازه گیری این مانومتر که بسیار قوی می باشد. و از آنجایی که جنس آن از برنج و آلومینیوم است، که قطعا دوام و مقاومت بسیار زیادی دارد.

مانومتر آرگون زینسر

رگلاتور اکسیژن به شما این اجازه را می دهد که جریان اکسیژن را از 1 تا 25 لیتر بر دقیقه تنظیم کند. و از تجیزات پرکاربرد پزشکی نیز محسوب می شود. بیماران تنفسی در خانه و مراکز درمانی هم می توانند از آن استفاده کنند. و دارای دو گیج نشان دهنده فشار ورودی و خروجی بوده و مناسب برای کاربردهای صنعتی است. مانومتر امکان اتصال به یک لیوان مرطوب کننده را داشته و اغلب نیز مجهز به یک لیوان مرطوب کننده هستند. و گاز اکسیژن پس از خروج از مانومتر از این لیوان محتوی آب مقطر یا جوشیده عبور می کند تا هوای مرطوب و مطبوعی تحویل بیمار گردد.

مانومتر آرگون زینسر

اجزای سازنده رگلاتور آرگون

مانومتر از قسمت های مختلف تشکیل می گردد. فشار مانومتر در قسمت بالایی قرار دارد. و میزان فشار داخل سیلندر ورودی به مانومتر را نشان می دهد. PSI و بار واحد اندازه گیری است. با استفاده از مانومتر می توانید فشار گاز درون سیلندر را مشاهده فرمایید.

رگلاتور آرگون مجهز به فالومتر کالیبره می باشد. و می توان به وسیله آن تنظیم جریان خروجی را انجام داد. به طوری که براحتی پاسخگوی نیاز گسترده صنعتگران می باشد. بدنه مانومتر آرگون که همانطور که ذکر شد مقاومت بالایی دارد. و تنظیم و تثبیت خودکار فشار خروجی بر روی سه ونیم تا پنج و نیم بار است.

فلومتر آرگون دارای یم فیلتربرنزی آلمانی است که در واسطه ورودی قرار می گیرد. و از هر گونه جرم تا 300 میکرون جلوگیری می کند. در هنگام سفارش می توانید اتصالات و ابعاد در خواستی مورد نظر خود را نیز مد نظر قرار دهید. فلومترهای آرگون قابلیت تنظیم دمای خروجی از 0 تا 30 لیتر بر دقیقه را دارند.

مانومتر اکسیژن

مجموعه تهران گاز نماینده فروش محصولات زینسر از جمله مانومتر آرگون در ایران می باشد. به دلیل موجودی بالای تقلبی و بی کیفیت این رگلاتور در بازار از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید. که تهران گاز در همین راستا برای مشتریان گرامی در حال فعالیت می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما بصورت رایگان تماس برقرار نمایید. همچنین ما در این صفحه شما را با محصولات دیگر تجهیزات جوش و برش آشنا می کند.

قطعا انتخاب کردن نوع مانومتر نقش بسیار مهمی دارد، زیرا هر یک از این وسیله ها در زمینه خاص خود می تواند کارایی خوبی را به نمایش بگذارد.

تاریخ : خرداد 20, 1402 دسته بندی : مانومتر یا رگلاتور برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۷ بهمن ۹۸

مانومتر دوگیج استیلن

مانومتر دوگیج استیلن معرفی شده در این قسمت دارای دو گیج ...

بیشتر بخوانید
۱۲ بهمن ۹۹

مانومتر هرکولس

تهران گاز وارد کننده فشارشکن های هرکولس ساخت کشور آلمان ...

بیشتر بخوانید
۱۸ مرداد ۰۰

مانومتر 150 بار

برخی از موارد نیاز است که فشار بیشتر از نوع ...

بیشتر بخوانید
۲۳ مرداد ۰۰

مانومتر جنتک

تهران گاز در راستای فروش فشارشکن های اصلی اقدام به ...

بیشتر بخوانید