شعله پوش M25

شما اینجا هستید » تهران گاز » جوشکاری و برشکاری » تجهیزات جوش و برش » تورچ » تورچ co2 » شعله پوش M25

یکی از تجهیزات مورد نیاز در تورچ های co2 که دارای مدل های مختلف است شعله پوش خواهد بود.شعله پوش M25 با کیفیت عالی و قیمت مناسب می باشد را می توانید در این صفحه انجام دهید. این محصول مختص تورچ های دی اکسید کربن که از مدل 150 آمپر پیروی نموده اند قابل استفاده می باشد. شعله پوش M25 یکی از محصولات پرفروش در استفاده از این نوع جوشکاری بر اساس گاز محافظ co2 می باشد که دارای جنس فلزی می باشد.

شعله پوش M25

همواره تجهیزات در راستای یک جوشکاری از شرایط مرتبط با تورچ پیروی می نماید. استفاده از شعله پوش ها با توجه به میزان امپر آنان متفاوت است. البته نوع رزوه قابل اتصال در آنان متغیر است. از این رو خرید این قطعه نسبت به سایر موارد با اندکی دقت همراه می باشد. شعله پوش M25 یکی از قطعات تورچ M25 است که وظیفه هدایت و انتقال گاز و شعله به قطعه کار را دارد . این شعله پوش ها در بازار با همه نوع کیفیت ساخته،می شود .

کیفیت شعله پوش M25

کیفیت شعله پوش M25 بسیار مهم و قابل توجه است . امروزه افراد سودجو برای بردن سود بیشتر حاضر به واردات محصولات بی کیفیتی هستند. که با قیمت های خیلی پایین به فروش می رسانند . شعله پوش بی کیفیت باعث خرابی در جوش، هدر رفتن وقت، زمان و هزینه حین انجام کار می گردد. در هر نوع جوشکاری با گازهای محافظ نیاز است که در ابتدای تورچ مربوطه قطعه ابزاری نصب گردد تا از متفرق شدن گاز جلوگیری به عمل آید. شعله پوش co2 در واقع وظیفه حفظ گاز در منطقه مورد نیاز جوشکاری است تا از جوش با کیفیت و بدون حفره برخوردار شویم.
در تمامی نوع های جوش کاری این کالا مورد استفاده قرار خواهد گرفت. ولی از نظر جنس و ظاهر متفاوت است. در نوع co2 به صورت فلزی، پیچی و فشاری می باشد.

شعله بوش

شعله پوش M25 تورچ جوشکاری

شعله پوش مخصوص جوشکاری با گاز محافظ دی اکسید کربن می باشد. و همانطور که بالاتر گفته،شد. سایر نوع های جوشکاری دارای مدل های دیگری از شعله پوش M25 هستند که بعضا هر کدام را با نامی معرفی کرده اند. وشعله پوش تورچ جوشکاری را اطلاع داشته باشید که هر کجا به آن اشاره شد مخصوص این نوع جوشکاری خواهد بود. در بالا مدل های مختلف از این محصول را لیست نموده ایم که هر کدام از آنان به روی تورچ مخصوص خود بسته خواهند شد. البته تمامی مدل های تورچ در وبسایت تهران گاز معرفی شده است.

قیمت شعله پوش M25

فروشگاه تهران گاز با قیمت مناسب با توجه به نوسانات شدید می توانید بهترین خرید را با نازلترین قیمت شعله پوش M25 خود را خریداری کنید. بهترین خرید ممکن را با ما تجربه کنید. بصورت خورده فروشی و عمده، ارسال محصول درب منزل یا محل کار شما، کیفیت و با مقاومت ترین جنس برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما تماس برقرار کنید.

شعله پوش M25

جوشکاری CO2 یکی از جوشکاری محبوب در عرصه صنعت می باشد. که به علت سرعت بالای جوشکاری مورد استقبال قرار گرفته،است. شعله پوش مخصوص تورچ CO2 می باشد که جلوی تورچ بسته،می شود. که وظیفه شعله پوش، هدایت گاز محافظ به محل جوشکاری است. این محصول بر اساس نوع تورچ متفاوت می باشند، در زمان خرید عنوان کردن نام تورچ و آمپراژ به شما کمک خواهد کرد تا ابزار خود را به درستی خرید نمایید.

شعله بوش

انواع شعله پوش M25

انواع شعله پوش ها در دو نوع قوی و استاندارد تولید می گردد و در دو نوع فشاری و پیچی دارد. شعله پوش ها ی قوی و صنعتی با ضخامت دیواره بیشتر و ضخامت عایق بیشتری برای آمپرهای 400 تا 600 تولید می شود. و بر اساس نوع ساخت مقاومت بیشتری در مقابل حرارت به نسبت نوع استاندارد دارند. اکثر این شعله پوشها فشاری هستند و همانطور که از نامشان پیداست برای اتصال به تورچ میگ نیازی به باز وبست پیچ ندارد و با فشار دست متصل و منفصل می شوند.

نکات مهم و قابلیت های ویژه شعله پوش

  • شعله پوش تورچ آبخنک  از جنس مس می باشد.
  • به همین دلیل توان بسیار بالایی در برابر حرارت های زیاد دارد.
  • به شکلی کل شعله پوش آب خنک مکسی با عایق نسوز  وظیفه دارد گاز محافظ را به حوضچه مذاب به
  • درستی هدایت کند و در طول استفاده از آن شکل شعله تغییر پیدا نکند یا دفرمه نشود.
  • در واقع یکی از مهم ترین قابلیت هایی که شعله پوش ارائه می دهد همین حفظ شکل شعله می باشد.
  • که باعث می شود در طول جوشکاری  با کیفیتی بالا انجام شود.
  • در بازار شعله پوش هایی وجود دارد که با آهن تولید میشوند و بدون مس و عایق نسوز هستند که این امر
  • بعد از جوشکاری و حرارت واد،شده. به شعله پوش به علت مس نبودن جنس شعله پوش در زمان جوشکاری
  • شکل شعله تغییر پیدا میکند. ور در بازار با قیمت های بسیار پایین فروخته،میشود.
تاریخ : اسفند 20, 1401 دسته بندی : تورچ co2 برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۲۹ آبان ۰۱

تورچ جوشکاری co2

تورچ جوشکاری co2 قابل نصب روی دستگاه های جوش سیم ...

بیشتر بخوانید
۲۰ مرداد ۰۰

تورچ CO2

تهران گاز در راستای فروش انواع گاز توانسته است تجهیزات ...

بیشتر بخوانید
۸ خرداد ۹۹

تورچ میگ مگ 150 توان جم جوشکاری co2 هواخنک مدل TJI 0171

مجموعه کپسول گاز در راستای تکمیل فروش محصولات خود اقدام ...

بیشتر بخوانید
۷ اسفند ۹۸

تورچ سه متری آب خنک مدل مکسی 4000 گاز co2

تورچ سه متری آب خنک مدل مکسی 4000 گاز co2 ...

بیشتر بخوانید