تورچ 150 آمپر co2 توان جم

شما اینجا هستید » تهران گاز » جوشکاری و برشکاری » تجهیزات جوش و برش » تورچ » تورچ co2 » تورچ میگ مگ 150 توان جم جوشکاری co2 هواخنک مدل TJI 0171

مجموعه کپسول گاز در راستای تکمیل فروش محصولات خود اقدام به معرفی محصول تورچ co2 توان جم نموده است. تورچ میگ مگ 150 توان جم با سیستم خنک کنندگی هواخنک قادر است تا 180 آمپر جوشکاری co2 و 150 آمپر جوشکاری میکس را برای ما به ارمغان آورد. تورچ 150 آمپر co2 توان جم با مدل TJI 0171 به بازار عرضه شده است.

تورچ میگ مگ توان جم

تورچ میگ مگ 150 توان جم جوشکاری co2 هواخنک مدل TJI 0171 دارای استاندارد  ملی :7-11225 INSO و استاندارد بین المللی : 2013: 7-60974  IEC می باشد . این محصول دارای خصوصیات زیر می باشد.

تورچ میگ مگ 150 توان جم جوشکاری co2 هواخنک مدل TJI 0171
  • مناسب برای انواع جوشکاری سبک صنعتی
  • تورچ هوا خنک 180 آمپر CO2 و 150 آمپر گاز میکس دوره کاری ۶۰%
  • گردنه چند لایه برنجی باروکش لاستیک عایق حرارت
  • فرم ارگونومیک دسته جهت سهولت در استفاده
  • دسته تورچ از جنس پلی آمید الیاف دار با مقاومت بالا در برابر حرارت و ضربه
  • ارگونومی بالا جهت انجام آسان پیچیده ترین جوشکاری ها توسط کاربر

یک محصول مشابه ببینید : تورچ co2 مدل مکسی 4000

مدلTJI 0171
عنوان بین المللیN15
آمپراژ مجاز180A CO2 – 150A mixed gas
سیکل کاری60%
قطر سیم جوش0/6 – 1 mm
نوع گازCO2 / Mixed gas
کاربردصنایع جوشکاری
مشخصات تورچ 15 توان جم

تورچ میگ مگ 150 توان جم

تورچ میگ مگ توان جم از نوع هوا خنک، جهت استفاده با حداکثر شدت جریان 180 آمپر در شرایط استفاده از گاز co2 و 150 آمپر در مواقع گاز میکس به عنوان ایجاد کننده اتمسفر محافظ بر روی موضع اتصال و فلز جوش، طراحی و تولید شده و در ساخت آن از با کیفیت ترین مواد اولیه و بهترین رویه تولید، استفاده شده است.

بطور کلی این محصول از رده تجهیزات جوشکاری   MIG/MAG می باشد که به علت دارا بودن ارگونومی بالا، موقعیتهایی را که جوشکار می تواند از این تورچ استفاده کند را افزایش داده و در عین حال ایجاد خستگی را برای مصرف کننده کاهش می دهد.

تورچ co2 توان جم

به دلیل تمهیدات خاصی که در ساختار داخلی، جنس مواد اولیه انتخاب شده و تکنولوژی ساخت، لحاظ گردیده است، تورچ co2 توان جم به راحتی توسط  اتمسفر محیط و گاز محافظی که درون آن جریان می یابد، خنک شده و در دوره کاری و با استفاده از شدت جریان ذکر شده، با عملکردی بدون نقص، به کارکرد می پردازد.

جدای از این مطلب، به منظور بالابردن دوام محصول، دسته تورچ از جنس پلی آمید الیاف دار، با مقاومت بالا در برابر حرارت و ضربه، تولید گشته و همچنین روکش موجود بر روی کابل قدرت انتخاب شده جهت این محصول از نوع نسوز بوده تا بتواند محیط های خشن کارگاهی را تحمل بنماید.

ضمنا گردنه تورچ از بهترین آلیاژ فلز برنج موجود بوده و دارای عایق حرارتی و الکتریکی می باشد.

تورچ co2 150 آمپر توان جم

نحوه انتخاب مواد اولیه، ساخت و مونتاژ این محصول، به نحوی بوده که دارای وزنی سبک و در عین حال در بخش بدنه، بسیار مقاوم به ضربه باشد. به علت بکارگیری علم ارگونومیک در تولید این محصول، جایگاه قرارگیری شستی تورچ نسبت به کل ساختار دسته، به شکلی انتخاب شده است تا جوشکار بتواند به سهولت از محصول استفاده نماید و در عین حال آرایش دسته، خستگی در دستان مصرف کننده را به حداقل خود می رساند.

تورچ 150 آمپر Co2 توان جم

کابل قدرت استفاده شده جهت این تورچ در طول های مختلف ، به مصرف کننده قابل ارائه بوده، ضمن اینکه به گونه ای در انتخاب مواد و ضخامت کابل قدرت، دقت شده است تا بتواند مطابق مشخصات مورد انتظار بهره بردار، به کارکرد پرداخته، حداقل افت جریان را ایجاد کرده و تولید کمینه دما و اتلاف انرژی را دارا باشد.

همچنین لاینر عبور سیم الکترود، به نحوی تولید شده است تا الکترود بتواند به سهولت درون آن حرکت کرده و با حداقل اصطحاک نسبت به دیواره داخلی لاینر، مسیر مورد نظر را طی کرده و با سرعتی یکنواخت، به حوضچه جوش تغذیه شود. در بخش شعله پوش و پخش کننده گاز محافظ، طراحی ساختار و تولید آن به نحوی است که حداقل اغتشاش در جریان گاز ایجاد شود و حداکثر بهره از چتر محافظتی گاز محافظ، برده شود.

در تولید این گونه محصولات، به گونه ای قطعات درکنار یگدیگر قرار گرفته اند، تا باز کردن و عمل دمونتاژ تورچ به راحتی امکان پذیر باشد، که به نوبه خود، فرآیند نگهداری و تعمیرات محصول را، آسان می سازد. همچنین تمامی ادوات و قطعات بکار رفته در محصول، جهت اجرای تعمیرات دوره ای، کاملا موجود بوده و قابل ارائه می باشد.

موارد استفاده:

  1. فرآیند های ساخت بوسیله جوشکاری روی ورقهای فلزی با بازه گسترده ای از ضخامت های مختلف
  2. صنایع هوافضا
  3. اجرای رویه های تعمیراتی، ساخت کارهای هنری بوسیله فلزات، انجام انواع پروژه های دانشجویی در زمینه ساخت ساختارهای فلزی
  4. استفاده در امر آموزش در دانشگاه ها و دیگر مراکز آموزشی
  5. ساخت و نگهداری و تعمیرات در کاربرد های پالایشگاهی و پتروشیمی
  6. ساخت مخازن در صنایع دارویی و غذایی
  7. اجرای رویه های تعمیراتی سبک بر روی بازه گسترده ای از فلزات از جمله انواع فولادها، برای مثال استفاده در تعمیرات اجزای ماشین آلات راهسازی و یا هر گونه سازه فلزی

این محصولات مجموعه ای تورچ co2 است که شرکت توان جم توانسته است مدل های مختلفی با توجه به آمپر های مختلف ارائه نماید.

تاریخ : خرداد 8, 1399 دسته بندی : تورچ co2 برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۲۹ آبان ۰۱

تورچ جوشکاری co2

تورچ جوشکاری co2 قابل نصب روی دستگاه های جوش سیم ...

بیشتر بخوانید
۷ اسفند ۹۸

تورچ سه متری آب خنک مدل مکسی 4000 گاز co2

تورچ سه متری آب خنک مدل مکسی 4000 گاز co2 ...

بیشتر بخوانید
۲۰ اسفند ۰۱

شعله پوش M25

یکی از تجهیزات مورد نیاز در تورچ های co2 که ...

بیشتر بخوانید
۲۰ مرداد ۰۰

تورچ CO2

تهران گاز در راستای فروش انواع گاز توانسته است تجهیزات ...

بیشتر بخوانید