گاز هیدروژن

شما اینجا هستید » تهران گاز » جوشکاری و برشکاری » گاز » گاز هیدروژن » شارژ هیدروژن درون سیلندر

جهت پر کردن سیلندر خود می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید . شارژ هیدروژن درون سیلندر با توجه به تقاضای مشتری صورت خواهد گرفت ، جهت شارژ کردن گاز مورد نظر خود در میزان درصد خلوص درخواستی می توانید با در ارتباط باشید.

شارژ هیدروژن درون سیلندر

هیدریدهای فلزی به عنوان یک روش مؤثر و ایمن برای ذخیره هیدروژن مورد توجه بسیاری قرار گرفته اند. مخزن هیدروژن مبتنی بر هیدروژن فلزی از پتانسیل عظیمی برای استفاده از مخزن هیدروژن روی تخته روی وسایل نقلیه برقی سوخت برخوردار است.

وقتی فلز با چرخه پیر می شود ، ظرفیت مخزن هیدروژن کاهش می یابد. در این کار ، یک مدل ریاضی برای برآورد قابلیت تأمین هیدروژن و مشاهده شرایط انحطاط با عمر چرخه یک مخزن هیدرید ارائه شده است.

بیشتر ببینید : گاز هیدروژن

روش استفاده شده براساس بهره برداری از خواص ایزوترم فشار-ترکیب-دما (PCT) فرآیند هیدروژناسیون در مخزن هیدرید و مدل سازی تجربی با استفاده از داده های تجربی است.

سیلندر گاز هیدروژن

از مدل ایجاد شده می توان برای توصیف قابلیت تأمین هیدروژن و غلظت موجود در مخزن با فشار تعادل و دما در حالت استاتیک استفاده کرد. این مدل همچنین می تواند برای تعیین میزان پیری مخزن پس از چندین چرخه شارژ و تخلیه استفاده شود.

هیدروژن یک گاز بی رنگ و بی بو است. به راحتی مشتعل می شود. پس از احتراق ، آن را با شعله ای کم رنگ ، کم رنگ و نامرئی می سوزاند. بخارات از هوا سبکتر است.

در طیف گسترده ای از غلظت بخار / هوا قابل اشتعال است. هیدروژن سمی نیست اما با جابجایی اکسیژن در هوا یک آسفایکسی ساده است.

در معرض طولانی مدت قرار گرفتن در معرض آتش و گرمای شدید ، ظروف ممکن است با خشونت و موشک پاره شوند. از هیدروژن برای ساخت سایر مواد شیمیایی و در جوشکاری و برش اکسی هیدروژن استفاده می شود.

در صورتیکه گازها را بشناسید. به راحتی انتخاب و مصرف بهینه خواهید داشت. صفحه کپسول گاز h2s سولفید هیدروژن از دیگر مقالات انتشار یافته می باشد.

تاریخ : اردیبهشت 21, 1399 دسته بندی : گاز هیدروژن برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۱۱ اسفند ۹۸

کپسول 50 لیتری گاز هیدروژن

کپسول گاز فروشنده کپسول 50 لیتری گاز هیدروژن با قیمت ...

بیشتر بخوانید
۱۷ خرداد ۹۹

استفاده از هیدروژن

تقریباً از هیدروژن مصرف شده توسط صنایع برای پالایش نفت ...

بیشتر بخوانید
۱۹ خرداد ۹۸

گاز هیدروژن

گاز هیدروژن یک عنصر شیمیایی با علامت H و عدد ...

بیشتر بخوانید