رگلاتور آرگون co2 توان جم مدل Tji 0202

شما اینجا هستید » تهران گاز » جوشکاری و برشکاری » تجهیزات جوش و برش » مانومتر یا رگلاتور » رگلاتور آرگون co2 توان جم مدل Tji 0202

رگلاتور آرگون co2 توان جم مدل Tji 0202 ویژگی‌های متعددی دارد رگولاتور های گاز از جمله ابزارهای هستند که برای تنظیم فشار خروجی گاز مورد استفاده قرار می‌گیرند و از اهمیت بالایی برخوردارند. در صورت کاهش میزان جریان گاز، نرخ جریان را کاهش می‌دهند. در این صورت می توانید برای نیازهای خود آن خریداری کرد. برای خرید انواع رگلاتورها میتوانید به سایت تهران گاز مراجعه و آن را با قیمتی مناسب خریداری بفرمایید.

رگلاتور آرگون co2 توان جم مدل Tji 0202

فشار شکنهای گاز آرگون جهت کاهش فشار گاز آرگون درون کپسول آرگون یا سیلندر آرگون و همچنین برای تنظیم میزان گاز خروجی آرگون جهت استفاده. برای جوشکاری آرگون, امور آزمایشگاهی و پژوهشی و ترکیبات گاز آرگون  طراحی  ساخته،شده اند. بطور معمول رگلاتورهای گاز آرگون دارای دو نوع دو گیج و فلومتر دار موجود میباشند در نوع دوگیج فشار ورودی و خروجی بر حسب بار یا PSI سنجیده میشوند و در نوع فلومتر دار بر اساس دبی خروجی لیتر بر دقیقه سنجیده میشوند.

عملکرد رگلاتور آرگون co2 توان جم مدل Tji 0202

از رگولاتورهای گاز برای تنظیم میزان فشار گاز خروجی استفاده می شود. استفاده از رگولاتور باعث ثابت نگه داشته شدن فشار گاز خواهد شد. گازها دارای فشار بسیار بالایی هستند که برای خروجی لوله ها می توانند آسیب های جبران ناپذیری مانند انفجار را ایجاد کنند؛ بنابراین با استفاده از رگولاتور می‌توان به راحتی فشار گاز را معتدل کرد تا هیچ گونه خسارتی محیط را تهدید نکند. رگولاتور آرگون میزان فشار گاز آرگون را کاهش می دهد.

رگلاتور آرگون co2 توان مدل Tji

برای تنظیم گاز خروجی آرگون در مصارف آزمایشگاهی و پژوهشی از رگولاتور استفاده می شود. به طور کل در دو مدل دو گیج و فلومتر دار در بازار وجود دارند که عملکرد آنها کمی با یکدیگر متفاوت است. عملکرد مدل دو گیج به اینطور است که فشار ورودی و خروجی را بر اساس بار بررسی می‌نماید. مدل فلومتر دار میزان را بر اساس دبی خروجی لیتر بر دقیقه بررسی خواهد کرد. برای تهیه هر دو نوع رگولاتور میتوانید به سایت پرشیا گاز آسیا مراجعه نمایید و آن‌ها را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

اجزای رگلاتورآرگون co2 توان جم مدل Tji 0202

رگلاتور همانند دیگر محصولات دارای اجزای بخصوصی هستند. از جمله این ابزارها و اجزا می‌توان به عنصر محدود کننده، عنصر اعمال نیرو و عنصر اندازه‌گیری اشاره کرد. عنصر محدود کننده در رگلاتور آرگون به صورت یک شیر است که می تواند استفاده از مقادیر متفاوت جریان را امکان‌پذیر می‌کند. از جمله شیرهای عنصر محدود کننده که در رگلاتور به کار می‌رود می توان به شیر سوزنی، شیر پروانه ای و پایت ولو اشاره کرد.

اجزای دیگر رگلاتور می‌توان به عنصر اعمال نیرو اشاره کرد که وظیفه آن تامین میزان نیروی محرک است. این میزان نیرو توسط فنر، نیروی وزن،محرک پیستونی یا دیافراگمی در اختیار بخش محدود کننده قرار گرفته،است. عنصر اندازه گیری در واقع بخشی است که میزان برابری جریان خروجی و ورودی را کنترل خواهد کرد. این عمل توسط دیافراگم انجام پذیر است.

موارد مصرف  رگلاتورها co2 توان جم مدل Tji 0202

به طور معمول از رگولاتورهای گاز برای کمپرسور هوا، کاهش دادن میزان فشار، آب، آشپزی، وسایل نقلیه گازسوز، صنایع نفت، گاز، صنعت و معدن استفاده می شود. که مقداری مشخصی از گاز را که مشکلی ایجاد نمی‌کند را عبور می‌دهد و به سالم ماندن تجهیزات شما کمک می‌کند؛ زیرا از ایجاد فشار بالا و تخریب ابزارآلات جلوگیری می کند. گازهای آرگون بی اثر هستند. و نام آنها از واژه یونانی به معنای غیرفعال انتخاب شد شده است.

این گاز از خانواده گازهای بی اثر است. عدد اتمی گاز آرگون 10در نظر گرفته شده،است. مزه، رنگ و بوی خاصی ندارد. یک گاز خنثی است و جزء گازهای نجیب و غیر فعال قرار می‌گیرد. ترکیبات مربوط به آن به صورت طبیعی در محیط اطراف پیدا نمی‌شود. به طور تقریبی گاز آرگون یک درصد اتمسفر زمین را تشکیل داده،است. از گاز آرگون در ساخت لامپ های روشنایی، ساخت تیتانیوم، استفاده در جوشکاری های حساس، ساخت جواهرات طلا، ساخت پنجره های دوجداره، سیمان سازی، دستگاه شناسایی و آنالیز مواد در آزمایشگاه مورد استفاده قرار می گیرد.

رگلاتور آرگون co2 توان

رگلاتور آرگون co2 توان جم مدل Tji 0202

رگلاتور آرگون co2 توان جم مدل Tji 0202 از یکی از انواع رگلاتور هاست. که در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است. این مانومترها مشکی رنگند و بسیار پرمصرف هستند. یک گیج آن به میزان گاز درون سیلندر و گیج دیگر به میزان گاز خروجی مرتبط است. به طور معمول رگولاتور های گاز  را بر اساس میزان کارایی به دو دسته تک مرحله و دو مرحله تقسیم می‌کنند.

رگولاتور های تک مرحله میزان فشار گاز خروجی را طی یک مرحله به میزان متعادل کاهش می‌دهند و خسارت جبران‌ناپذیری به دنبال ندارند. رگولاتور های دو مرحله ای میزان گاز خروجی را طی دو مرحله کاهش می‌دهند. این نوع رگلاتورها برای خروجی هایی که میزان بار 10 دارند مورد استفاده قرار می‌گیرند. با ثابت نگه داشتن میزان گاز خروجی از نوسان آن پس از کاهش میزان فشار خروجی جلوگیری می‌کنند.

کاربرد رگلاتور آرگون توان جم مدل Tji 0202 در گاز طبیعی

رگلاتور آرگون در صنعت گاز طبیعی نیز کاربرد دارد. این رگلاتورها جزء رگلاتورهای صنعتی قرار می‌گیرند. بسیار پر کاربرد هستند. میزان گاز ارسال شده،از طریق خطوط لوله های مختلف به تمامی نقاط فشرده،سازی انجام می‌شود. میزان فشرده،سازی طی چند مرحله انجام،می‌شود. رگلاتور آرگون در صنعت گاز طبیعی این مراحل را به بهترین شکل انجام می دهد. رگولاتور ها نیز بر اساس ماهیت خود که تک مرحله و دو مرحله هستند. گاز را فشرده و میزان فشار را به حد اعتدال می رساند.

تاریخ : اسفند 21, 1401 دسته بندی : مانومتر یا رگلاتور برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۵ مرداد ۰۱

مانومتر نیتروژن هریس آمریکا ازت

مانومتر نیتروژن هریس آمریکا یا گاز ازت که به صورت ...

بیشتر بخوانید
۲۳ مرداد ۰۰

مانومتر جنتک

تهران گاز در راستای فروش فشارشکن های اصلی اقدام به ...

بیشتر بخوانید
۱۳ شهریور ۰۰

مانومتر تمام استیل

تهران گاز در راستای واردات محصولات تخصصی اقدام به ارائه ...

بیشتر بخوانید
۷ بهمن ۹۸

مانومتر دوگیج استیلن

مانومتر دوگیج استیلن معرفی شده در این قسمت دارای دو گیج ...

بیشتر بخوانید