گردنه آرگون هوا خنک SR9

شما اینجا هستید » تهران گاز » جوشکاری و برشکاری » تجهیزات جوش و برش » تورچ » گردنه آرگون هوا خنک SR9

گردنه آرگون هوا خنک SR9 در دسته محصولات تورچ آرگون هوا خنک قرار میگیرد. معمولا گردنه تورچ آرگون وسیله ای است که در قسمت انتهایی تورچ قرار میگیرد. این قطعه نقطه اتصالی ما بین نازل و کابل می باشد. استفاده از این قطعه برای جوشکاری های سنگین مناسب می باشد. استفاده از گردنه آرگون هوا خنک SR9 یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین قطعات جوشکاری می باشد. به طور معمول گردنه های آرگون به دو دسته ثابت و متحرک تقسیم می شود. که هر کدام از آنها دارای کاربرد خاصی می باشد. فروشگاه تهران گاز با داشتن سابقه درخشان در زمینه فروش و تولید انواع قطعات جوشکاری توانسته است که خدمات ارزنده ای را به مشتریان خود ارائه دهد. تهران گاز کلیه متعلقات جوشکاری آرگون را با بالاترین کیفیت به فروش می رساند.

گردنه آرگون هوا خنک SR9

گردنه آرگون هوا خنک SR9 زیر مجموعه تورچ های هواخنک می باشد. معمولا گردنه ها در بخش انتهایی تورچ جای می گیرد. از این گردنه ها برای جوشکاری های سنگین و یا متوسط استفاده می گردد. استفاده از این وسیله به منظور جوش دادن وسایل و قطعات مختلف با بهره گیری از گاز محافظ آرگون استفاده خواهد شد. افراد با استفاده از این ابزار می توانند جوشکاری را با امنیت بالا به انجام برسانند.

این گردنه هوا خنکSR9 یکی از با کیفیت ترین و مرغوب ترین گردنه ها می باشد. بعلت اینکه با توجه به تورچ ها متفاوت می باشند. گردنه های هوا خنکSR9 معمولا به دو دسته تقسیم می شوند. یکی از آنها ثابت و دیگری متحرک یا فلکسیبل می باشند، مورد استفاده قرار می گیرند. گردنه هوا خنکSR9 برای جوشکاری های متوسط و نیمه سنگین استفاده می شود همچنین در صنایع های مختلفی از جمله: صنایع پتروشیمی، صنعت عمران، صنایع هوا فضا، صنایع کشتی سازی، پالایشگاه ها کاربرد دارند.

گردنه تورچ آرگون SR9

وظیفه گردنه آرگون هوا خنک SR9

کار اصلی این نوع از گردنه انتقال گاز و به وجود آوردن قوس الکتریکی می باشد. این گردنه ها در دو نوع سنترالی و مهره ای قابل عرضه به مشتریان می باشد. از این محصول در صنایع موشک سازی، پالایشگاها و… استفاده می گردد. یکی دیگر از مزایایی که این محصول دارد. سرعت و دقت بالا در زمان برش دادن می باشد. این گردنه می تواند بر روی دستگاه cnc نیز وصل شود. گردنه هوا خنک در جوشکاری های صنایع هوا فضا، پلایشگاه ها، صنعت پتروشیمی، صنایع کشتی سازی و صنعت عمران کاربرد دارند. که در دو نوع آب خنک و هوا خنک صورت می گیرد. و این گردنه از نوع هوا خنک بوده است. برای جوشکاری های متوسط و نیمه سنگین مورد استفاده قرار گرفته است. گردنه هوا یکی از مرغوب ترین و ارزان ترین گردنه های تورچ ها می باشند.

قیمت گردنه هوا خنکSR9

با توجه به نوسانات داخلی بازار و افزایش قیمت ارز، امکان قیمت دهی تنها به صورت تماس تلفنی امکان پذیر می باشد. که از این جهت برای استعلام قیمت این محصول با ما تماس حاصل فرمایید. و همچنین برای خرید محصول دیگری می توانید بر روی وب سایت فروشگاه تهران گاز کلیک کنید. و برای اطلاعت بیشتر محصول می توانید با مشاورین ما تماس برقرار کنید.

گردنه تورچ آرگون هوا خنکSR9 با دسته سبک وزن ارگونومیک طراحی شده. و شامل دستگیره های نرم، اتصالات پنجه ای و سوئیچ بدون پیچ و قابل تعویض است. این محصول برای عملکرد بدون مشکل در هنگام جوشکاری AC و DC با فرکانس بالا TIGمهندسی میگردد.

هوا خنک SR9

گردنه تورچ آرگونSR9

سیستم خنک کنندگی این تورچ از نوع هوا خنک می باشد که در قسمت انتهایی گردنه تورچ قرار می گیرد. و رابطی بین نازل و کابل و شیلنگ تورچ آرگون می باشد. و برای جوشکاری متوسط و نیمه سنگین مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از مرغوب ترین و ارزان ترین گردنه های تورچ می باشد. همچنین گردنه معمولا به دو دسته تقسم بندی می شود یکی ثابت و دیگری متحرک یا فلکسیبل می باشد. این محصول در صنایع های مختلفی کاربرد دارد که عبارتنداز:

  • صنایع هوا فضا
  • پالایشگاه ها
  • کشتی سازی
  • پتروشیمی
  • صنایع عمران

عملکرد گردنه هوا خنکSR9

این محصول برای عملکرد بدون مشکل در هنگام جوشکاری AC و DC با فرکانس بالا TIGمهندسی قرار می گیرد. و رابطی بین نازل و کابل و شیلنگ تورچ آرگون هستند. و برای جوشکاری متوسط و نیمه سنگین مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از مرغوب ترین و ارزان ترین گردنه های تورچ می باشد. همچنین این نوع گردنه معمولا به دو دسته تقسم بندی می شوند، یکی ثابت و دیگری متحرک یا فلکسیبل هستند. این محصول در صنایع های مختلفی کاربرد دارد که عبارتنداز: صنایع پتروشیمی ، صنایع هوا فضا ، پالایشگاه ها ، صنایع عمران و کشتی سازی می باشند. مواد کابل لاستیکی عملکرد مطلوب کابل را تضمین می کند. این مشعل همچنین سازگار با خم سر است که در واقع فلکسیبل بودنه گردنه آرگون را فوق می رساند.

گردنه هوا خنک SR9 را می توانیم از کجا خریدار نماییم؟

شما می توانید گردنه هوا خنک SR9 را از فروشگاه تهران ابزار خریداری نمایید.

بهترین و مناسب ترین فروشگاه برای تهیه گردنه هوا خنک SR9 کدام است؟

با مراجعه به وب سایت فروشگاه تهران گاز مناسب ترین و با کیفیترین گردنه هوا خنک SR9 را سفارش دهین.

تاریخ : اسفند 15, 1401 دسته بندی : تورچ برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۳ بهمن ۰۱

تورچ گازی

تورچ گازی به ابزار پرتابل که دارای یک کپسول گاز ...

بیشتر بخوانید