کپسول گاز جشن کریسمس

شما اینجا هستید » تهران گاز » جوشکاری و برشکاری » گاز » گاز هلیوم » کپسول گاز جشن کریسمس

جشن آرایی در روز کریسمس یکی از روزهایی است که شما نیاز به داشتن گاز جهت باد کردن بادکنک و زیبایی منزل خود خواهید پرداخت. کپسول گاز کریسمس حاوی هلیم است که شما می توانید با استفاده از اقدام به پر کردن بادکنک بپردازید.

کپسول گاز جشن کریسمس

ما در خصوص فروش این محصول از دو نوع سیلندر جهت ارائه به مشتریان استفاده می نماییم. مورد اول به صورت یکبار مصرف و مورد دوم به صورت شارژی که از سایز های مختلف استفاده خواهد شد.

گاز کریسمس از نوع خاصی نیست و از این اسم به منظور راهنمایی و انتقال اطلاعات بهتر برای شما استفاده کرده ایم. گاز کریسمس همان هلیوم می باشد که در گرید های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و هر کدام دارای مصارف مختلف می باشد.

فروش کپسول هلیوم یکبار مصرف

ما در مجموعه خود علاوه بر فروش این کپسول دارای متعلقات آن همچون بادکنک ، چسب را بهمراه داریم تا در صورت نیاز مشتری آن را ارائه نماییم.

کریسمس 99 یا 2020 چه روزی است

با توجه به تاریخ شمسی که ما در ایران استفاده می کنیم روز کریسمس 5 دی خواهد بود. با توجه به تاریخ میلادی 25 دسامبر 2020 است که در برخی از مردم ایران این روز را جشن خواهند گرفت.

کریسمس (زبان انگلیسی: Christmas) یا نوئل (زبان فرانسوی: Noël) جشنی است در آیین مسیحیت که به منظور گرامیداشت زادروز عیسی مسیح برگزار می‌شود. بسیاری از اعضای کلیسای کاتولیک روم و پیروان آیین پروتستان، کریسمس را در روز ۲۵ دسامبر جشن گرفته و بسیاری آن را در شامگاه ۲۴ دسامبر نیز برگزار می‌کنند.

در صورتی که میخواهید محصولی به صرفه داشته باشید و از حجم کمتری برخوردار باشد و این روز را برای خود تزئین نمایید ، می توانید محصول ما در صفحه گاز هلیوم خانگی مشاهده نمایید.

تاریخ : دی 3, 1399 دسته بندی : گاز هلیوم برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۱۵ خرداد ۹۹

استفاده از هلیوم برای پر کردن بادکنک و تزئین جشن

بادکنک های رنگی ، زیبا و طرح دار که می ...

بیشتر بخوانید
۷ مهر ۰۱

گاز بادکنک هلیومی

گاز بادکنک هلیومی در راستای استفاده از یک بادکنک سبک ...

بیشتر بخوانید
۱۱ فروردین ۹۹

فروش کپسول هلیوم یکبار مصرف

فروش کپسول هلیوم یکبار مصرف قیمت مناسب با سایز های ...

بیشتر بخوانید
۱۹ خرداد ۹۸

گاز هلیوم

گاز هلیوم دارای عنصر شیمیایی، نماد: او، عدد اتمی: 2 ...

بیشتر بخوانید