گاز آمونیاک

شما اینجا هستید » تهران گاز » جوشکاری و برشکاری » گاز » گاز آمونیاک » کجا میتونم آمونیاک تهیه کنم

مجموعه ما برای تهیه درخواست های شما آمادگی کافی را دارد. کجا میتونم آمونیاک تهیه کنم ؟ مسئله ای است که مشتریان در اینترنت به دنبال مرکز معتبر در خصوص فروش این گاز خواهند گشت. ما مجموعه ای هستیم که در زمینه تخصص فروش امونیاک فعالیت داریم و شما می توانید این گاز را ازما تهیه نمایید. تهیه کردن آمونیاک مسئله ای ساده همچون خرید یک کپسول معمولی نمی باشد.

کجا میتونم آمونیاک تهیه کنم

در زمینه فروش گاز همانند سایر کالاها مراکزی وجود ندارد که بخواهیم بگوییم یک پاساژ یا منطقه ، همه فروشندگان آن قسمت ، در زمینه فروش آمونیاک فعالیت دارند.

بلکه تعداد محدودی هستیم که در این زمینه به صورت تخصص در سطح کشور فعالیت داریم. البته در نظر داشته باشید که فروش به نسبت کمتر می باشد.

فروش سیلندر گاز آمونیاک

در خصوص سوال شما می توانیم مجموعه خودمان را به عنوان فروشنده در این قسمت معرفی نماییم که در حال فعالیت چندین ساله می باشیم.

ما با توجه به شرایط نیاز شما در خصوص کاربردی که برای شما آمونیاک خواهد داشت ، پیشنهادات لازم را خواهیم داد. و همچنین با توجه به نکات ایمنی ، محصولاتی که نیاز به همراهی آن می باشد را معرفی خواهیم نمود.

اطلاعات بیشتر درباره آمونیاک

گاز آمونیاک یک گاز بی رنگ با بوی تیز و نفوذ است.نقطه جوش آن -33.35 درجه سانتی گراد (-28.03 درجه فارنهایت)و نقطه ی انجماد آن -77.7 درجه سانتیگراد (-107.8 درجه فارنهایت) است.

این دارای حرارت بالا تبخیر است (23.3 کیلوجول در هر مول در نقطه جوش)و می تواند به عنوان مایع در ظروف حرارتی عایق در آزمایشگاه مورد استفاده قرار گیرد.

گرمای تبخیر ماده یک کیلووژول است که نیاز به تبخیر یک مول از ماده بدون هیچ تغییری در درجه حرارت دارد.

مولکول آمونیاک دارای شکل یاتاقان مثلثی با سه اتم هیدروژن و یک جفت الکترون نامشخص متصل به اتم نیتروژن این مولکول قطبی است و به دلیل اتصال قوی هیدروژنی بین مولکولی به شدت وابسته است.

ثابت دی الکتریک آمونیاک (22 در -34 ° C [-29 ° F]) پایین تر از آب (81 در 25 درجه سانتیگراد [77 درجه فارنهایت] است)، بنابراین آن را یک حلال برای مواد آلی است.

با این حال، هنوز هم به اندازه کافی به اندازه کافی اجازه می دهد که آمونیاک به عنوان یک حلال یونیزه کننده نسبتا خوب عمل کند. آمونیاک نیز خود یونیزه می شود، اگر چه کمتر از آب است

تهران گاز فعال در زمینه فروش گاز آمونیاک خالص در میزان درخواستی مشتریان است. هر آنچه که نیاز به مشاوره و خرید باشد.

تاریخ : اردیبهشت 10, 1399 دسته بندی : گاز آمونیاک برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۲۵ خرداد ۹۹

حقایق آمونیاک

توجه به خواننده: این برگه اطلاعاتی برای ارائه آگاهی عمومی ...

بیشتر بخوانید
۲۵ اردیبهشت ۹۹

کپسول آمونیاک

مجموعه ما در زمینه فروش گاز بهرماه مخازن بنام کپسول ...

بیشتر بخوانید
۱۹ خرداد ۹۸

گاز آمونیاک

گاز آمونیاک روی دو مولکول وجود دارند. نخستین آن‌ها به ...

بیشتر بخوانید