کاهش انتشار متان

شما اینجا هستید » تهران گاز » جوشکاری و برشکاری » گاز » گاز متان » کاهش انتشار متان

کاهش انتشار متان

همه منابع انرژی تأثیر محیطی دارند. از فضایی که می گیرند تا میزان انتشار گازهای گلخانه ای در طول چرخه زندگیشان تولید شود. به عنوان نمونه ، برخی از متان که در طول توسعه گاز طبیعی آزاد می شود وجود دارد. اما علیرغم سابقه ثبت در طی سه دهه گذشته ، میزان متان ساطع شده در جو هنگام استخراج گاز طبیعی همچنان در حال کاهش است. چرا؟ از آنجا که شرکت های پیشرو تلاش زیادی می کنند تا با توسعه فن آوری های جدید ، همکاری با سایر شرکت ها و همکاران ، و بهبود بهترین شیوه هایی که این میزان تولید گازهای گلخانه ای را به صفر می رسانند ، به طور مداوم بهبود عملکرد محیطی خود را بهبود بخشند.

متان چیست؟

متان ماده اصلی گاز طبیعی است. با فرمول شیمیایی CH4 ، متان از چهار اتم هیدروژن و تنها یک اتم کربن تشکیل شده است. نتیجه؟ برای همان میزان انرژی تولید شده ، سوختن گاز طبیعی نسبت به سایر سوخت های فسیلی میزان کمتری CO2 را در هوا منتشر می کند.

متان منبع انرژی پاک سوختنی است که از کشور ما با بهره وری بهتر و با هزینه بالاتر از گذشته استفاده می کند. با این حال ، متان موجود در جو یک گاز گلخانه ای است. به همین دلیل است که موضع فعال این صنعت در کاهش انتشار متان که در طول تولید گاز طبیعی رخ می دهد بسیار مهم است.

حرکت حتی سریعتر در جهت درست.

براساس آژانس حفاظت از محیط زیست ، میزان انتشار متان از بخش انرژی از سال 1990 تا 2016 14 درصد کاهش یافته است ، در حالی که تولید گاز طبیعی در مدت مشابه بیش از 50 درصد افزایش یافته است. و اکنون ، برنامه های جدید صنعت ، شرکت ها را به اشتراک می گذارند تا اطلاعات را به اشتراک بگذارند و اقداماتی انجام دهند که انتشار گاز متان را بیشتر و سریعتر از گذشته کاهش دهد.

طرح آب و هوای گاز و گاز 20 میلیون دلار برای حمایت از تکنولوژی ها و مشاغلی که میزان انتشار متان را تشخیص می دهند ، متعهد شده است. و مشارکت زیست محیطی ، متشکل از ده ها شرکت بزرگترین شرکت گاز طبیعی کشور که مسئولیت 30 درصد از تولید ایالات متحده را بر عهده دارند ، تعهد جمعی را برای دستیابی به اهداف خاص در پنج سال آینده اتخاذ کرده است که به میزان قابل توجهی انتشار گازهای متان عملیاتی را کاهش می دهد.

یکی از این اهداف ایجاد زیرساخت های هوایی بیشتر از طریق تعویض گسترده دریچه های کنترل پنوماتیک است. دریچه های کنترل پنوماتیک سطح مایع ، دما و فشار را در حین تولید ، انتقال و ذخیره گاز طبیعی کنترل می کنند. جایگزینی کنترلرهای پنوماتیک موجود با گزینه های کم یا صفر خون تقریباً یک منبع اصلی انتشار را از بین می برد.

تشخصی ، نظارت و تعمیر نشت متان

تشخیص ، نظارت و تعمیر نشت متان یکی دیگر از مناطق افزایش تمرکز است. طی هجده ماه آینده ، شرکت ها به سرعت و با استفاده از فناوری هایی مانند تصویربرداری از گازهای نوری (OGI) دوربین های مادون قرمز برای تشخیص و اندازه گیری نشت متان از انواع تجهیزات صنعت گاز ، سرعت بیشتری خواهند گرفت و سریعتر تعمیرات لازم را انجام می دهند.

شرکت ها همچنین در حال ترمیم برنامه های آموزش داخلی هستند تا اطمینان حاصل شود که کارکنان از تمام پروتکل ها و رویه های بهترین تمرین برای کاهش یا از بین بردن انتشار متان استفاده می کنند.

علاوه بر ابتکارات صنعت مانند این ، شرکت های گاز طبیعی داوطلبانه در برنامه هایی که توسط آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده اجرا می شود ، از جمله گاز طبیعی STAR و Methane Challenge شرکت می کنند ، که هر دو استفاده از فناوری ها و شیوه های کاهش انتشار متان را ترویج می کنند. یک عمل موفقیت آمیز پروتکل برای تکمیل چاه های جدید گاز طبیعی است که به عنوان کاهش میزان انتشار گازهای گلخانه ای یا “تکمیل سبز” شناخته می شود. این فرایند گازی را جذب می کند که در غیر این صورت در مرحله آخر وارد کردن یک چاه جدید به صورت آنلاین به جو منتقل می شود.

از زمان شروع این برنامه های EPA ، شرکای انرژی ایالات متحده تقریباً 150 فن آوری و شیوه جدید را پیاده سازی کرده اند و نزدیک به 1.39 تریلیون فوت مکعب (Tcf) انتشار گازهای متان را از بین برده اند.

یک هدف ، فواید بسیاری.

کنترل انتشار گازهای متان نه تنها در مورد سلامت و ایمنی محیط زیست نیست بلکه اقتصاد خوبی نیز دارد. متان یک کالای با ارزش است؛ از بین بردن نشت متان به این معنی است که گاز طبیعی بیشتری اسیر و باقی می ماند ، که می تواند به عنوان انرژی فروخته شده و استفاده شود.

افزایش استفاده از گاز طبیعی باعث کاهش انتشار کربن ، کاهش هزینه ها برای مصرف کنندگان آمریکایی و افزایش رقابت در کشورمان شده است. هزینه برق صنعتی آمریکا نسبت به رقبای خارجی ما کمتر است و به تولیدکنندگان – از جمله تولیدکنندگان فولاد ، مواد شیمیایی ، سوخت های تصفیه شده ، پلاستیک ، کودهای شیمیایی و بسیاری از محصولات دیگر – مزیت رقابتی اصلی است.

استانداردهای صنعت انتشار گاز

استانداردهای صنعت و مقررات موجود در مورد انتشار گازهای گلخانه ای از سازمان حفاظت محیط زیست و سایر آژانس ها در حال تقویت بخش خصوصی هستند تا ضمن بهبود کیفیت هوا و محافظت از بهداشت عمومی و محیط زیست ، بدون ایجاد مزاحمت در تولید و گسترش تجارت ، به نوآوری و تحویل بیشتر گاز و روغن طبیعی به مشتریان ادامه دهند.

از این گذشته ، صنعت کاهش میزان متان در شش سال گذشته از کار افتاده است ، نه تنها به هوای پاک ، بلکه به مشاغل با کیفیت و در زمینه رو به رشد منجر می شود. تولید کنندگان تجهیزات کاهش دهنده متان و ارائه دهندگان خدمات مجموعه ای از مشاغل پردرآمد را در تقریباً در 50 ایالت ارائه می دهند.

شماره صنعت در تمام جهات صحیح روندی دارد. تولید گاز طبیعی در حالی که انتشار گازهای کربن در حال کاهش است ، رو به افزایش است و گامهای بزرگ این صنعت در کاهش انتشار متان تأثیر گسترده و مثبتی دارد. همه اینها به یک موقعیت برنده اضافه می شود – برای صنعت ، محیط زیست ، نیروی کار آمریکایی و مصرف کنندگان انرژی در همه جا.

تاریخ : تیر 8, 1399 دسته بندی : گاز متان برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۶ خرداد ۹۹

فروش سیلندر متان

مجموعه کپسول گاز فروشنده انواع مخازن جهت جابجایی گازها می ...

بیشتر بخوانید
۱۹ خرداد ۹۸

گاز متان

گاز متان، گاز بی رنگ بدون بو که در طبیعت ...

بیشتر بخوانید
۱۹ اردیبهشت ۹۹

شارژ کپسول متان

در زمینه شارژ کپسول ها مجموعه کپسول گاز فعالیت کاملی ...

بیشتر بخوانید