مانومتر ماسک دار

شما اینجا هستید » تهران گاز » جوشکاری و برشکاری » تجهیزات جوش و برش » مانومتر یا رگلاتور » مانومتر پزشکی » مانومتر ماسک دار

مانومتر ماسک دار به کپسول نصب و از سوی دیگر با استفاده از شیلنگ و ماسک به دهان بیمار جهت استفاده متصل می گردد. محصولات در این نوع برای بیماران بستری در بیمارستان و خانه استفاده میشود. تبدیل مناسب جهت نصب بروی کپسول وجود دارد. نوع های تنفسی را اغلب به نام پزشکی می شناسند. در برخی از این محصولات وجود ماسک و شیلنگ را به دنبال دارد. ساخت اینگونه از فشارشکن ها را رعایت نکات بهداشتی به همراه است. تهران گاز مجموعه ای فعال در فروش این محصولات می باشد.

    مانومتر ماسک دار

    تهران گاز فروشنده انواع فشارشکن ها به صورت تخصصی فعالیت دارد. یکی از این محصولات که مصرف در طول سال را به دنبال دارد. در خصوص نوع تنفسی یا همان اکسیژن می باشد. خرید این محصول اغلب توسط بیمارستان ها انجام می گیرد.

    خریداران شخص در این راستا تعداد کم و معمولا برای نگهداری بیمار در منزل را شامل می شود. اکثر محصولات در این راستا از مانومتر های حاوی لیوان مرطوب کننده می باشند. به دلیل اینکه تنفس مورد نیاز بیمار خشک نباشد. نصب و راه اندازی به آسانی قابل انجام است.

    اجزای تشکیل دهنده

    • بدنه
    • شیر تنظیم کننده
    • مهره
    • درجه
    • فلومتر
    • لیوان مرطوب کننده
    رگلاتور تنفسی

    تعدادی از قطعات دیگر که نیاز به معرفی بیشتر ندارد. در نظر بگیرید که از هر محصولی برای تنفس استفاده ننمایید. در خصوص بدنه قابل ذکر است که از جنس برنج تولید نمی گردد. زیرا رعایت نکات بهداشتی و جلوگیری از خوردگی در راس آنان است.

    وجود گیج به میزان گاز درون سیلندر شما اشاره دارد. از این رو یک درجه با کیفیت همواره به درستی عمل می نماید. در نتیجه شما قبل از به اتمام رسانی کپسول ، اقدام به شارژ می نمایید.

    در خصوص فلومتر که میزان جریان خروجی را قادر به تنظیم هستید.

    نکات ایمنی مانومتر ماسک دار

    مراقب باشید که به مانومتر ماسکدار شما ضربه وارد نشود. این امر موجب شکنندگی و به دنبال آن تعویض را ایجاد می نماید. اگر در منزل به استفاده این محصولات می پردازید. در صورتیکه بیمار شما هر لحظه بدون اکسیژن ، شرایط سختی را می گذراند. حتما از نوع یدکی در مانومتر و کپسول بهرهمند باشید.

    با دستان چرب یا کثیف به آن دست نزنید. خرید از مجموعه تخصصی تهران گاز ، شرایط ایمن و قیمت مناسبی را به دنبال دارد.

    بسیاری از مشتریان در زمان خرید به دنبال نمایندگی مانومتر در راستای خرید هستند. تهران گاز مجموعه ای گسترده در راستای فروش مانومتر پزشکی در نوع های داخلی و خارجی می باشد.

    تاریخ : بهمن 7, 1402 دسته بندی : مانومتر پزشکی برچسب ها :

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مطالب مرتبط

    ...
    ۱۰ اسفند ۹۸

    رگلاتور پزشکی اکسیژن توان جم سلامت مدل TJM0115

    بیماران تنفسی ریوی با مشکل نفس کشیدن روبرو هستند که ...

    بیشتر بخوانید
    ۲۵ بهمن ۹۸

    مانومتر پزشکی توان جم مدل نجات

    کپسول گاز فروشنده تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیماران تنفسی از ...

    بیشتر بخوانید
    ۹ آذر ۰۱

    مانومتر تنفسی

    مانومتر تنفسی در راستای اکسیژن رسانی به ریه بیماران استفاده ...

    بیشتر بخوانید
    ۱۸ اردیبهشت ۰۰

    مانومتر پزشکی ایران اکسیژن

    محصول ایرانی که در راستای تنفس بیماران ارائه شده است. ...

    بیشتر بخوانید