مانومتر اکسیژن گلور

شما اینجا هستید » تهران گاز » جوشکاری و برشکاری » تجهیزات جوش و برش » مانومتر یا رگلاتور » مانومتر اکسیژن گلور

مانومتر اکسیژن گلور یکی از مانومترهای پر اهمیت و پرکاربرد می باشند و برای اندازه گرفتن اختلاف فشار بین دو نقطه مورد استفاده قرار می گیرد. مانومترها در برندهای مختلفی روانه بازار می گردد. که یکی از برندهای آن بنام گلور است که توسط تهران گار بفروش می رسد. و شکل آنها U است که از یک طرف به گاز و طرف دیگر آن آزاد نصب می گردد. در ادامه بیشتر به ویژگی های مانومتر گلور صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی را درباره این محصول کسب نمایید.

مانومتر اکسیژن گلور

از کاربردهای مانومتر اکسیژن می توان به اندازه گیری فشار اشاره نمود. فشار موجود برای ورود و خروج گاز باید اندازه گیری شود. و در بسیاری از تجهیزات هواشناسی، هواپیماها، اتومبیل ها که به فشار احتیاج دارند مورد استفاده قرار می گیرد، تا بتوانند یک عملکرد مناسب داشته باشند. از دیگر کاربردهای این نوع مانومتر می توان در ماهواره و موشک و باران های هواشناسی اشاره کرد. و فعالیت های مد نظر از جمله تغییرات فشار، نسبت به ارتفاع سطح دریا مقایسه می شوند. و بین اختلاف فشار و سرعت جریان رابطه مستقیم وجود دارد.

نکته قابل توجه این است که نام دیگر مانومتر اکسیژن رگلاتور اکسیژن است که دارای انواع زیادی می باشند. که همانطور که ذکر شد یکی از مانومترهای اکسیژن گلور نام دارد که شماره شناسه آن 5100 است و توانایی در بر گرفتن فشار گاز 200 بار دارد. تنه این مانومتر به رنگ آبی تولید می گردد و توان فشار گاز اکسیژن درون سیلندرهای متنوع را با استفاده از آن کاهش داد.

مانومتر گلور

مشخصات فنی مانومتر اکسیژن گلور

رگلاتور اکسیژن مقاومت بسیار بالایی دارد و استفاده از آن دارای ایمنی بالایی می باشد، به دلیل اینکه فیلترهای آن با استفاده از کروم نیکل تولید می گردد. این مانومتر در فشار کاری 10 بار و تحمل شدت گاز 300 بار را هم دارد، اما به صورت استاندارد برای جریان ورودی 200بار مورد استفاده قرار می گیرد.

رگلاتور برند گلور ساخت کشور سوئیس که وارد کشور ما می شود و با داشتن مجوز و استاندارهای لازم می تواند در بازار ایران عرضه شود. این محصول مرغوبیت زیادی دارد و با استفاده از آن می توان تضاد نیروی بین دو ناحیه را مشخص نمود.

با استفاده از رگلاتور اکسیژن گلور چه میزان فشاری را می توان اندازه گیری کرد؟

رگلاتور اکسیژن گلور همانطور که ذکر کردیم ساخت کشور سوئیس می باشد. و با استفاده از اندازه گیری هایی که روی آن قرار می گیرد. و برای نیروی کار تا حداکثر 60با و نیروی ورودی 315 با استفاده می شود.

مانومتر گلور به صورت تک مرحله ای و دو مرحله ای عرضه می شود. که نوع دو مرحله ای برای نیروی کاری ماندگار استفاده می گردد. و با استفاده از این رگلاتور می توان ورودی 200 بار و فشار خروجی 4 بار را اندازه گیری نمود.

رگلاتور ایده آل با ورودی اندازه گیری فشار درونی 3 لیتر در 60 ثانیه، 16 لیتر در 60 ثانیه و 32 لیتر در 60 ثانیه استفاده می شود.

مانومتر

جنس رگلاتور گلور

رگلاتور اکسیژن که بر روی کپسول های با محتوای گاز نصب می شوند. و بیشتر از متریال برنج و آلومینیوم تولید خواهد شد تا در برابر نیروی جریان گاز استحکام زیادی داشته باشد. یکی از مزیت های این مانومتر با جنس آلومینیوم این است که دارای وزن بسیار سبک می باشد، ولی در عین حال مقاومت آن در برابر فشار گاز بسیار زیاد است.

رگلاتورهای اکسیژن به یک ظرف شیشه ای اتصال داده می شوند، زیرا این ظرف برای مرطوب سازی اکسیژن کاربرد دارد. گاز اکسیژن بعد از اینکه از لوله مانومتر عبور کرد، به ظرف شیشه ای که حاوی آب مقطر می باشد وارد می شود تا اکسیژن مطلوبی به دست آید.

مجموعه تهران تا حد امکان شما را با مانومتر اکسیژن گلور آشنا نمود. و در همین راستا برای مشتریان گرامی در حال فعالیت می باشند. برای خرید یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس برقرار نمایید. همچنین ما در این صفحه شما را با محصولات تجهیزات جوش و برش آشنا می کنیم.

تاریخ : خرداد 22, 1402 دسته بندی : مانومتر یا رگلاتور برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۲۳ فروردین ۰۰

رگلاتور سانرایز

تهران گاز فروشنده برخی محصولات چینی است که در بین ...

بیشتر بخوانید
۲۹ آذر ۰۰

مانومتر کسولد ترکیه

نام آشنا در زمینه جوشکاری و برشکاری که مانومتر به ...

بیشتر بخوانید
۱۶ دی ۹۹

رگلاتور 40 بار کاسولد

تهران گاز واردکننده رگلاتور دبی یا فشار بالا می باشد ...

بیشتر بخوانید
۲۴ مرداد ۰۱

مانومتر co2

مانومتر co2 در نوع های وارداتی مارک کاسولد ترک و ...

بیشتر بخوانید