مانومتر اکسیژن زینسر

شما اینجا هستید » تهران گاز » جوشکاری و برشکاری » تجهیزات جوش و برش » مانومتر یا رگلاتور » مانومتر اکسیژن زینسر

مانومتر اکسیژن زینسر یکی از تجهیزات برش هوا گاز بشمار می آید. که همانطور از نامش پیداست توسط شرکت زینسر عرضه می گردد. این مانومتر بر روی کپسول های هوا و گاز وصل می شود و میزان فشار مسیر را برای کپسول در مسیر ورودی و خروجی نمایش می دهد. این محصول از جنس برنج تولید می گردد و مجهز به دو گیج فشار درجه بندی است. با ما همراه باشید در ادامه مطلب به کاربرد این محصول اشاره می کنیم.

مانومتر اکسیژن زینسر

در زمان انجام جوش با برش گاز همواره باید به مقدار نمایش داده توسط آنها توجه داشت. برش هوا گاز به ابزار و ادواتی نیاز دارد که از جمله آنها مانومتر، سرپیک و کپسول های حاوی هوا و گازهای متان یا بوتان اشاره نمود. که توسط شرکت های متعددی تولید می شوند.

مانومتر اکسیژن یکی از پرکاربردترین و با کیفیت ترین مانومترهای موجود در بازار ایران با بیش از 70 سال تولید از کشور آلمان می باشد. همچنین نمونه های چینی این مانومتر با نام مانومتر اکسیژن زینسر چینی نیز با قیمت مناسب تر روانه بازار می شود. که فروشگاه تهران گاز ارائه دهنده انواع مانومترها از نوع آلمانی تا به چینی با بالاترین کیفیت و ارائه خدمات پس از فروش آن را به مشتریان گرامی عرضه می نمایند.

مانومتر اکسیژن

رگلاتور اکسیژن زینسر

مانومتر با داشتن مکانیزم داخلی زینسر و یا خط عبور جریان به وسیله اهرم برنجی وصل می گردد و پس از دریافت فشار از درون کپسول با کمک واشر درونی یا همان دیافراگم فشار را کاهش داده و به میزان مورد نیاز مصرف کننده تبدیل می نماید.

مصرف کننده اعم از صنعتی و آزمایشگاهی می تواند به کمک تنظیم فشار خروجی و فشار را بر اساس نیاز در جوش و برش و یا استفاده از دستگاه تنظیم کند.

مزایای رگلاتور زینسر آلمان

از مزایای این محصول می توان به افزایش دوام و قابلیت اطمینان، افزایش دقت فشار مصرف و افزایش خیلی جزئی فشار بعد از اتمام قطع گاز را نام برد که همه ی این موارد باعث صرفه جویی 10 الی 15 درصد از گاز مصرفی می شود. رگلاتور اکسیژن از دو گیج، گیج ورودی بار و 315 و گیج خروجی 12 بار تولید می گردد. از جمله ویژگی های مانومتر اکسیژن به شرح زیر می باشد.

  • مقاوم در برابر انجماد
  • دارای راندمان بالا
  • مطمئن و ایمن
  • دقت تنظیم مصرف بالا
  • سهولت خواندن درجه
  • نمایش اطلاعات فشار داخل کپسول و فشار خروجی
  • مجهز به فلومتر و قابلیت تنظیم فلوی خروجی
  • اتصالات ورودی و خروجی مطمئن با استاندارد جهانی
  • ارائه برای کاهش فشار گاز اکسیژن ورودی و تنظیم اتوماتیک مصرف
مانومتر اکسیژن زینسر

قیمت مانومتر اکسیژن زینسر

تهران گاز تا حد امکان شما را با این محصول آشنا نمود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید بصورت رایگان با کارشناسان ما تماس برقرار نمایید. همچنین می توانید با محصولات دیگر مانومتر یا رگلاتور آشنا شوید.

قیمت مانومترهای اکسیژن را با توجه به نوسانات بازار و افزایش قیمت ارز به طور مشخص نمی توان تعیین کرد. اگر قصد خرید نمونه اصلی این محصول را دارید برای استعلام قیمت می توانید با فروشگاه تهران گاز تماس حاصل فرمایید.

تاریخ : خرداد 16, 1402 دسته بندی : مانومتر یا رگلاتور برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۱۱ آبان ۹۸

رگلاتور اکسیژن ، مانومتر کپسول گاز اکسیژن

رگلاتور اکسیژن در کپسول های حاوی گاز اکسیژن استفاده میشود. ...

بیشتر بخوانید
۲۳ مرداد ۰۰

مانومتر جنتک

تهران گاز در راستای فروش فشارشکن های اصلی اقدام به ...

بیشتر بخوانید
۱۸ دی ۹۹

رگلاتور فشار بالا 100 بار کاسولد

تهران گاز وارد کننده انواع رگلاتور های فشار بالا با ...

بیشتر بخوانید
۱۹ تیر ۰۰

رگلاتور 1 اینچ

تهران گاز در راستای فشارشکن های با ورودی بالا اقدام ...

بیشتر بخوانید