سره گرمکن H1 , H2 , H3 , H4 و H5

شما اینجا هستید » تهران گاز » جوشکاری و برشکاری » تجهیزات جوش و برش » لوازم هوا گاز » سره گرمکن H1 , H2 , H3 , H4 و H5

در خصوص ورود گرمای زیاد به یک نقطه جهت افزایش دما و اقدام به خم ، استفاده از سیستم هواگاز با استفاده از دسته گرمکن انجام می گیرد. سره گرمکن از پنج مدل برخوردار می باشد. این 5 مدل با توجه به میزان قطر و سوراخ قادر به گرمایش فلزات با قطر متفاوت می باشند. سری گرمکن از H1 که کوچکترین شروع و به H5 با بزرگترین سایز ختم می گردد. محصول فوق از جنس برنجی و در برندهای مختلف موجود است.

سره گرمکن

معمولا در هر شغلی از تمای سری ها استفاده نمی شود. با توجه به شرایط فعالیت اقدام به خرید یک یا دو سایز از پنج مورد موجود می شود. سری گرمکن همانطور که از نامش پیداست. قسمت HEAD یا سر دسته محسوب می شود. به صورت پیچی و قابلیت تعویض آسان را به دنبال دارد.

بعد از ورود گاز به درون سری از قسمت انتهایی ، با توجه به سوراخهای تعبیه گردیده ، موجب پخش گاز در قسمت مختلف به صورت منظم صورت می گیرید. این موضوع موجب گرمایش بهتر در یک قطر مناسب می باشد. در زیر تصویر سره گرمکن H2 که از سوی گرم کن کاسولد ارائه و دارای کیفیت قابل قبول بهمراه قیمت مناسب می باشد.

سری گرمکن H کاسولد

اکثر برندهای تولید کننده در زمینه سری اقدام به رعایت اصول استاندارد می نمایند. این موضوع موجب قابلیت استفاده از هر سری در دسته های گرمکن متفاوت می باشد.

ما همواره برندهای معروف از سراسر دنیا را در مجموعه تهران گاز عرضه می نماییم.

  • از کشور ترکیه اقدام به واردات کاسولد نموده ایم.
  • مورکس چین و موریس تایوان موجود است.
  • برخی برندهای چینی و ترکی متفاوت را قادر به ارائه هستیم.

سری گرمکن

در زیر تصویر کلی از هر 5 مدل از سری ها بهمراه جدول مشخصات در یکی از برندهای موجود قابل مشاهده می باشد. همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید. از سمت چپ به ترتیب :

H1 – H2 – H3 – H4 – H5

قابلیت میزان سری گرمکن ها

تمامی سایز های سری از قسمت اتصال به گرمکن مشترکی برخوردار می باشند. این موضوع موجب استفاده از یک دسته و پنج سره را میسر می نماید.

کاربرد سری دسته گرمکن

در بسیاری از مجموعه های صنعتی برای حالت بخشی به آهن یا اشیا نیاز به گرمایش بسیاری می باشد. این افزایش گرما با استفاده از یک گرمکن ایزوگام میسر نیست. از این رو استفاده از سیستم هوا گاز نیاز به یک گرمایش قوی تر می باشد

حال این محصولات دارای قطعاتی همچون سره گرمکن که قابلیت تعویض را در خود جای میدهد. استفاده از شرایط تحولی موجب افزایش کاربرد و انتخاب از محصول فوق در مکان های مختلف می باشد.

قیمت سره گرمکن

تهران گاز با توجه به مجموعه گسترده از محصولات متنوع ، آماده ارائه قیمت از سوی کارشناسان به مشتریان عزیز می باشد. شما قادرید در کنار دریافت قیمت از تمامی ویژگی های این مجموعه برخوردار شوید.

  • قیمت مناسب و بدون واسطه را دریافت نمایید.
  • مشاوره رایگان قبل از خرید
  • ارسال کالا به صورت روزانه
  • کالایی نو و سالم دریافت نمایید.

همواره قیمت پایین نشانه درست خریدن نیست. بلکه انتخاب صحیح کالا شما را به قیمت مناسب و کاربردی سوی میدهد. ما پیشنهاد دارم که با کارشناسان ما مشورت نموده و از انتخاب صحیح محصول برای نوع فعالیت خود بهرهمند شوید.

تاریخ : فروردین 17, 1401 دسته بندی : لوازم هوا گاز برچسب ها :

1 دیدگاه

  1. محسن شمسیان

    اسفند 18, 1401 در 9:34 ب.ظ

    دسته مورد استفاده اش چه طوریه،،روی چه مدل دسته پیک سوار میشه این قطعه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۲۴ شهریور ۰۰

قطع کن گاز خطی

استفاده از قطعکن در سیستم خطی جهت مدیریت انتقال گاز ...

بیشتر بخوانید
۱۰ مهر ۰۰

کلاهک سرپیک برش

تهران گاز فروشنده کلاهک سرپیک برش در سیستم هوابرش می ...

بیشتر بخوانید
۳ اسفند ۹۹

چرخ حمل کپسول

تهران گاز فروشنده چرخ مناسب حمل کپسول صنعتی در سایز ...

بیشتر بخوانید
۲۶ آذر ۹۹

نازل زینسر آلمان

انواع نازل های شرکت زینسر ساخت Germany در مجموعه ما ...

بیشتر بخوانید