تفاوت انتخاب مانومتر برنجی یا استیل

شما اینجا هستید » تهران گاز » جوشکاری و برشکاری » تجهیزات جوش و برش » بلاگ » تفاوت انتخاب مانومتر برنجی یا استیل

در راستای استفاده از گازهای درون مخازن نیاز به مانومتر است که جنس آنان از برنج یا استیل می باشد. این تفاوت در انتخاب مانومتر برنجی یا استیل به گاز مربوطه درون سیلندر مرتبط می گردد که از نوع خورندگی یا خنثی به شمار برود. از این رو در زمان خرید با توجه به مصرف گاز خود اقدام به انتخاب می نمایید. متریال های اولیه با توجه به برخورد گازها از اکسیژن تا sf6 شرایط متفاوتی دارند. اشخاص در این زمینه تسلط کاملی بر این موضوع دارند.

تفاوت مانومتر برنجی یا استیل

همواره محصولات با یکدیگر تفاوت هایی دارند که باعث شناخت آنان می گردد. ما در زندگی پیرامون تعدادی جنس های اولیه داریم. از جمله چوب ، آهن ، برنج ، مس ، آلومینیوم ، استیل که موجب ساخت اشیا مورد نظر با آنان هستیم. از این رو در زمان ساخت نیاز به تحقیقات اولیه می باشد.

این تحقیقات به ما کمک می نماید که بسنجیم محصول تولیدی در چه شرایطی قابل استفاده می باشد. در خصوص مانومتر ها که به عنوان کاهنده فشار به شمار میروند. این موضوع صادق و قابل اجرا است. از سوی دیگر این موضوع بسیار مهم و با انسان ها کامل در ارتباط است. از این رو توجه ویژه ای نیاز است.

تفاوت انتخاب مانومتر برنجی یا استیل

سازنده های مانومتر در این زمینه اقدام به تولید محصولات با شرایط استفاده کاربران می نمایند. دو جنس در تولید مانومتر نقش ویژه ای دارد که نمونه آن برنج و استیل است. تفاوت این دو محصول در ساخت با مواد اولیه آنان است. مانومتر برنجی یا مانومتر استیل از بدنه و دیافراگم با مواد اولیه فوق استفاده می نمایند. حتی با نگاه اول شما قادر به تفاوت این دو محصول هستید.

یکی دیگر در تشخیص تفاوت برنجی و استیل در رنگ آنان است. همواره برنجی به رنگ زرد و استیل به رنگ سفید طوسی قابل شناخت است.

انتخاب مانومتر برنجی یا استیل

اینکه کدام محصول را انتخاب کنیم. بسیار ساده و بالاتر به آن اشاره نمودیم. به صورت کلی گاز مورد استفاده را جویا شوید. ما دارای گازهای خنثی و خورنده هستیم. هر گازی در این دو دسته قرار می گیرد.

در نظر بگیرید که برنج خورندگی دارد. پس خیلی ساده است که گازهای خورنده حتما از مانومتر استیل و گازهای خنثی قادر به استفاده از هر دو جنس هستند. ولی برای جلوگیری از هزینه اضافی ، نیاز است که از جنس برنجی برای گازهای خنثی استفاده شود.

نمونه ای از گازهای خنثی که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. مربوط به موارد زیر هستند:

تاریخ : دی 2, 1402 دسته بندی : بلاگ برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۷ اردیبهشت ۰۱

پودر تنه کار جوشکاری چه کاربردی دارد؟

ما در این مقاله قصد داریم شما کاربران گرامی را ...

بیشتر بخوانید
۲۹ آذر ۰۲

کپسول 40 لیتری ایرانی

تهران گاز در راستای فروش انواع کپسول های ایرانی از ...

بیشتر بخوانید
۹ مهر ۰۱

سرپیک جوشکاری بدون اکسیژن

سرپیک جوشکاری بدون اکسیژن در خصوص گرمی یک جسم فلزی ...

بیشتر بخوانید
۳۰ فروردین ۰۱

راهنمای خرید سیم جوش CO2

یکی از انواع جوشکاری ها، جوشکاری CO2 می باشد که ...

بیشتر بخوانید