انبر جوش مهدوی

شما اینجا هستید » تهران گاز » جوشکاری و برشکاری » تجهیزات جوش و برش » انبر جوش » انبر جوش مهدوی

تهران گاز با توجه به فروشنده در قطب جوش و برش ایران توانسته است برند های خوب ایرانی را در سبد محصولات خود قرار بدهد. انبر جوش مهدوی یکی از تولید کنندگان ایرانی است که توانسته است در تولید انبر جوشکاری فعالیت خوبی را به نمایش در آورد. استفاده از مس خالص و همچنین وزن پایین در محصولات را می توان از ویژگی های محصول نام برد.

انبر جوش مهدوی

انبر جوش مهدوی در چند آمپر که با توجه به دستگاه جوشکاری در حال استفاده باید انتخاب نمایید تولید خواهد شد. عمده مصرف این محصول در برند ما متعلق به 250 آمپر است که در یر مشخصات آن را آورده ایم. علت مصرف بالای این محصول استفاده از دستگاه های کوچک در تمامی کارهای خانگی و صنعتی می باشد.

علاوه بر برند مهدوی توانسته ایم برندهای دیگر معتبر نیز به فروش برسانیم. از آنجایی که محصولات ایرانی توانسته اند کیفیت بالا را در کنار قیمت مناسب ارائه بدهند ، محصولات چینی در زمینه انبر جوش تا حدود زیادی از خرید مردم کنار رفته اند، مگر اینکه مجموعه ای کیفیت را کنار گذاشته باشد و بخواهد با قیمت بسیار کم خرید خود را انجام دهد.

انبر جوش مهدوی
  • ابعاد : 21×7×2 سانتی متر
  • وزن : 438 گرم
  • جنس : جنس گیره:99 درصد مس خالص
  • سایر مشخصات :
    • پوسته از جنس فایبر نسوز و نشکن
    • برای مصرف تا 250 آمپر یا بیشتر طبق نوع انبر

در حال استفاده از هر دستگاه جوشی که باشید. وقتی به محصول فوق نیاز پیدا کرده باشید. حتما به محصول دیگر به نام انبر اتصال جوشکاری نیاز خواهید داشت. می توانید مشاهده و در صورت نمایل خرید نمایید.

1401/05/10

انواع انبر جوشکاری مهدوی

با توجه به شرایط خرید در برندهای مختلف ، در این صفحه به محصولات مهدی در نوع انبر جوشکاری اشاره داریم. با محصولات این شرکت در زیر بیشتر آشنا شوید.

انواع انبر جوشکاری مهدوی 250 350 450 550 آمپر

انبر جوش 250 آمپر مهدوی

در راستای جوشکاری برق ، مجموعه تهران گاز به صورت مستقیم در چهار محصول شرکت مهدوی فعالیت کاملی دارد. انبر جوش 250 آمپر مهدوی یکی از محصولات پر فروش به دلیل آمپر مصرفی در تولید این محصول می باشد. محصول فوق قابل استفاده در دستگاه های جوشکاری 160 ، 200 و 250 آمپر به پایین می باشد.

استفاده از هر انبر جوشکاری با توجه به میزان توانایی توسط شرکت تولیدی کننده مشخصات ارائه می گردد. در خصوص محصولات مهدوی نیز این موضوع صدق می نماید.

انبر جوش 350 آمپر مهدوی

بعد از مورد فوق به میزان 350 امپر در محصولات مهدوی قادر به اشاره هستیم. انبر جوش 350 آمپر مهدوی در دستگاه های 300 و 350 قابل استفاده می باشد. با توجه به اینکه محصولات در دستگاه های با این میزان توانایی ارائه گردیده است. مجموعه ما جهت رفع نیاز مشتریان اقدام به تولید انبر فوق نمود.

محصول فوق به میزان چشم گیری از نوع قبلی از نظر ابعاد و توانایی متفاوت است.

انبر جوش 450 آمپر مهدوی

این محصول در دستگاه ای با توانایی تا 450 آمپر که معمولا سه فاز هستند کاربرد دارد. انبر جوش 450 آمپر مهدوی علاوه بر فروش داخل در صادرات نیز نقش خوبی را برای کشور ایفا می نماید.

محصولات انبر مهدوی را با دانش میزان توانایی دستگاه خود انتخاب نمایید.

انبر جوش 550 آمپر مهدوی

آخرین میزان از توانایی انبرهای مهودی در آیتم 550 آمپر تولید گردیده است. انبر جوش 550 آمپر مهدوی بزرگترین و توانایی بالا را در بر دارد. معمولات دستگاه های جوش برق در نهایت به این میزان ختم می گردد که از محصول فوق در آنان نیز قابل استفاده است.

صنعت جوشکاری برق و استفاده از دستگاه های قوی جهت جوشکاری ، نیاز به انبرهای قوی نیز دارد. از این رو استفاده از محصول فوق در دستگاه های جوش شما نیز محصولی کاربردی به شمار میرود.

مجموعه تهران گاز همواره محصولات در راستای جوشکاری و برشکاری با کیفیت بالا را ارائه می نماید. محصولات ایرانی با کیفیت در راس این شرایط قرار دارند.

محصولات ایرانی با کیفیت علاوه بر موجودیت و خدمات پس از فروش ، از قیمت مناسب تری برخوردار می باشند.

از دیگر محصولات ایران با کیفیت و با توانایی بالا ، قادریم به محصول انبر جوش 650 آمپر فروزان اشاره نماییم که بسیاری از شما عزیزان با آن آشنایی دارید. شما قادرید از کارشناسان این مجموعه به صورت رایگان مشاوره و قیمت دریافت نمایید.

تاریخ : مرداد 10, 1401 دسته بندی : انبر جوش برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۲ تیر ۰۱

انبر جوش 650 آمپر فروزان

انبر جوش 650 آمپر فروزان یکی از ابزارهای اصلی در ...

بیشتر بخوانید
۱۲ تیر ۰۱

انبر جوش 350 آمپر آیکونیک

انبر جوش 350 آمپر آیکونیک تولید شده تحت لیسانس کره ...

بیشتر بخوانید
۷ اسفند ۹۹

انبر جوشکاری

یکی از محصولات در زمینه جوشکاری برق جهت انتقال نیرو ...

بیشتر بخوانید