الکترود CP200 پلاسما آب خنک ترموکات

شما اینجا هستید » تهران گاز » جوشکاری و برشکاری » تجهیزات جوش و برش » لوازم برشکاری پلاسما » الکترود CP200 پلاسما آب خنک ترموکات

الکترود CP200 پلاسما آب خنک ترموکات یکی از زیر مجموعه های تورچ CP200 از نوع آب خنک می باشد. که برای گازهای نجیب هلیوم ، نئون و آرگون مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول توسط فروشگاه تهران گاز بفروش می رسد. با ما همراه باشید تا برای یک خرید راحت اطلاعات کافی را کسب نمایید.

الکترود CP200 پلاسما آب خنک ترموکات

یکی از وظایف الکترود پلاسما انتقال، هدایت و حفظ گاز به نازل ها می باشد. که الکترود نقطه شروع و الکتریکی قوس پلاسما می باشد. همچنین عملکرد اصلی این نوع محصول عمل به عنوان یک رسانا و تامین کننده نیرو برای قوس پلاسما می باشد.

الکترود CP200 از یک ماده رسانای حرارتی بالا مانند مس تشکیل می شود. و یک سوراخ در انتهای بدنه در امتداد محور مرکزی قرار دارد. یکی از نکات مهم و قابل توجه این می باشد که هر چه الکترودها بزرگتر، الکترود پلاسما سریعتر فرسوده می شود و ممکن است نیاز به تعویض باشد.

الکترود پلاسما دارای سایزبندی نمی باشند. برای تمامی نازل ها یکسان می باشند. و برای برشکاری هر نوع فلز رسانا، آلومینیوم، فولاد نرم و استیل مورد استفاده قرار می گیرد. اما برای فولاد این نوع محصول بهتر و ایده آل تر می باشد. همچنین در صنایع های مختلفی کاربرد دارند از جمله:

  • پتروشیمی
  • نظامی
  • هوایی
  • نیروی دریایی
  • نیروگاه های برق
الکترود CP200 پلاسما آب خنک ترموکات

قیمت الکترود CP200 پلاسما

فروشگاه تهران گاز فروشنده حضوری و آنلاین با قیمت الکترود CP200 پلاسما بصورت حضوری و آنلاین برای کاربران گرامی عرضه می نماید. همینطور می توانید با محصولات دیگر فروشگاه آشنا شوید. که ما در این مقاله محصول اسپری آنتی اسپاتر جوشکاری را به شما کاربران گرامی معرفی می کنیم. برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما تماس برقرار کنید.

  • ارسال درب منزل یا محل کار شما ( تیپاکس، باربری، پیک)
  • مشاورین رایگان
  • بهترین برندهای ملی و جهانی با قیمت مناسب
تاریخ : خرداد 21, 1401 دسته بندی : لوازم برشکاری پلاسما برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۷ تیر ۰۱

الکترود CP200 پلاسما

الکترود CP200 پلاسما یکی از زیر مجموعه های تورچ CP200 ...

بیشتر بخوانید
۲۶ آذر ۰۱

نازل پلاسما

نازل پلاسما در راستای برشکاری به روی تورچ نصب می ...

بیشتر بخوانید
۸ دی ۰۱

الکترود پلاسما

الکترود پلاسما جهت برشکاری با استفاده از دستگاه و باد ...

بیشتر بخوانید