الکترود تنگستن 6/4 قرمز دلتا

شما اینجا هستید » تهران گاز » جوشکاری و برشکاری » تجهیزات جوش و برش » لوازم جوشکاری آرگون » الکترود تنگستن 6/4 قرمز دلتا

الکترود تنگستن 6/4 قرمز دلتا یکی از الکترودهای بسیار کاربردی می باشد، که دارای 2% توریوم است که تنگستن قرمز دلتا که برای جوشکاری انواع آلیاژها استفاده می کنند. این محصول توسط فروشگاه تهران گاز بفروش می رسد.

الکترود تنگستن 6/4 قرمز دلتا

استفاده از این نوع الکترودها به دلیل راحتی در ایجاد قوس الکتریکی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع الکترودها دارای عمر بالا می باشند، و مقاومت بالاتری در برابر آلودگی های جوش دارند. شروع قوس پایدارتر از تنگستن سبز و سفید و قهوه ایی می باشد. این نوع محصول عملکرد ساده ای دارد و همچنین قابلیت تولید آسان و به صورت گسترده را دارد.

این تنگستن ها در دستگاه های جوشکاری تیگ مورد استفاده قرار می گیرند. توریم باعث افزایش کیفیت انتشار الکترون از الکترود می شود، که باعث افزایش کیفیت انتشار الکترون از الکترودها می شود. این الکترودها عمدتا برای جوشکاری AC مخصوص و جوش DC یا الکترودهای منفی یا قطبی مستقیم، روی فولاد کربن، فولاد ضد زنگ، نیکل و تیتانیوم استفاده می شود. این محصول دارای رادیو اکتبو بوده و به همین دلیل هنگام کار با این تنگستن باید مارد ایمنی را رعایت کنید.

نحوه استفاده از تنگستن

تنگستن ها با استفاده تورچ مورد جوشکاری قرار خواهند گرفت. بروی سر تورچ قسمتی به نام پشت بند وجود دارد که پیچی می باشد. آنرا باز نموده و از قسمت رنگی تورچ اقدام به قرار دادن تنگستن دهید. و توسط کلت و سوزن گیر مهار خواهد شد تا در جوشکاری مورد استفاده قرار گیرد.

الکترود تنگستن 6/4 قرمز دلتا

قیمت الکترود تنگستن 6/4 قرمز دلتا

فروشگاه تهران گاز فروشنده حضوری و آنلاین با قیمت الکترود تنگستن 6/4 قرمز دلتا بصورت حضوری و آنلاین برای کاربران گرامی عرضه می نماید. همینطور می توانید با محصولات دیگر فروشگاه آشنا شوید. که ما در این مقاله محصول الکترود ذغالی سایز10 را به شما کاربران گرامی معرفی می کنیم. برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما تماس برقرار کنید.

تاریخ : خرداد 28, 1401 دسته بندی : لوازم جوشکاری آرگون برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

...
۱۲ آذر ۹۹

کولت و کولت بادی تورچ

از دیگر محصولات زیر مجموعه تورچ می توان به کولت ...

بیشتر بخوانید
۱۱ دی ۰۱

سوزن گیر تورچ آرگون

سوزن گیر تورچ آرگون در راستای نگهداری تنگستن مورد استفاده ...

بیشتر بخوانید
۱۲ آذر ۹۹

سرامیک تورچ آرگون

یکی از قطعاتی که در این بخش معرفی خواهیم نمود ...

بیشتر بخوانید
۱۷ دی ۰۱

کولت بادی 2/4 تورچ ارگون

یکی از قطعات مصرفی در جوشکاری تیگ در سایز فوق ...

بیشتر بخوانید